Thursday, June 18, 2009

Tetiba aku tersenyum

"Jamilll......cuba kamu tgk laptop Dell XPS...ataupun...tgk lah yang mana sesuai dengan kamu." ujar bos aku.






Sekarang aku tgh sibuk memilih laptop yang sesuai dengan aku.Programmer kencang...laptop pun kena lah kencang.

HA HA HA HA

Aku sekarang dah jadi macam bebudak dalam kedai gula-gula.Macam jantan mata keranjang di dalam kedai buku 18sx...macam pompuan dalam shopping complex yang tengah ada sale sampai 90%...

Dah tak tahu nak pilih yang mana.Semua nak rembat.Tamak sungguh.





Ha ha ha ha....aku sudah boleh tersenyum semula.

12 comments:

bokbon said...

lu ambik la barang dua tiga biji, bagi gua satu. nanti kita pekena teh..

~dLA~ said...

jamil..
jgn luper laptop aku skali ok..
klo ko dell..
aku dell..
klo ko mac..
aku mac ok..
miahahahaha

Nirwana A. said...

wawawa~
beznya tmpt keja..
keja pon cam bez gk..

ainShahajar said...

baik nye bos kamu

alhamdulillah..patah tumbuh ilang berganti

Anonymous said...

biar benar bos kau. baik sgt. kau guna susuk ke :D

Anonymous said...

payung sikit. he.

Unknown said...

xtahan~
siap bley pilih2 nak laptop yg mana.
hehe..

Kapten Luffy said...

bertuah punya budak

cik selamah kundang said...

alang2 amik mac oi.baru cool

Lazyf said...

Owhhh...namer ngko Jamil ek?

StingRay said...

bobon(best gak panggil ko bobon..hahaha): tak nak. =)

dla: aku bagi ko yang paling murah.hahhaa

wana: mesti lah.haha

ain:bos aku memang bagus.haha

ateeka: denga orang hensem memang dia baik.haha

lofiel: aku pakai baju hujan. x da payung2.. =)

olin: sila terima dengan tabah. =)

monkey: mmg bertuah.haha

mooney: aku x suka mac. =)

lazyf: yep..Jamil.hahaaa

Anonymous said...

ko pilih la yg mahal2!