Thursday, June 4, 2009

Bos

Sebentar tadi aku pergi ke tempat 'client' aku.Bos aku nak present sistem yang aku buat kepada 'end user' lah kiranya.

Bila tiba dalam bilik meeting diorang aku pun lepak2 jap.Memang ramai orang.Sistem aku adalah sistem untuk promoter.Kiranya diorang buleh la masukkan sale diorang,tgk rekod jualan,graf,prediction,sales...bla bla bla...

Aku tolong on laptop kat bos aku.Setelah buka semua aplikasi yang perlu,aku pun pergi duduk di kerusi lain.Bersama2 dengan promoter yang lain.Sebelum bos aku present sistem,ketua promoter sibuk bagi penerangan tentang sales diorang.Strategy bla bla bla lah.

Dari kerusi aku,aku nampak bos aku sedang menggerakkan mouse laptop.Aku da mula cuak sket.Ye la,bos tgh check sistem yang aku buat.Walaupun aku dah kompiden,sistem ni bukan buleh kira.Kalau dia nak buat gila memang dia jadi gila.Aku tgk muka dia kerut-kerut.Aku da tak sedap hati.Aku perhatikan betul2.Muka bos aku macam tgh tak puas ati.

Masa tu aku dah tak sedap duduk dah.Last-last aku bangun...berjalan ke bos aku.Bila sampai aku pun bertanya...

"Ada masalah ke dengan sistem yang saya buat bos?"

Abes je aku tanya baru aku perasan.....













bos aku tengah main solitaire dengan bersungguh-sungguh....


Cilakak! Penat aku cemas.

27 comments:

Unknown said...

first.

bos pun bosan meeting kut?hahah~

cik selamah kundang said...

ke sbb kau bla bla bla bro

Misya Idris said...

heheh my ex boss suka main FIFA. boss skang tak berapa pandai komputer. :P

hanie said...

hahahaha...
buat penat jek berdebar..

pari pari syurga said...

huiii...
gila bgus bos ko yerk?
mana aku nk carik satu camtu?
hahahah.

kueh bakar said...

boss memang serius..
walau bende remeh
ahakssss

terrarosa said...

cis, tak dapat aku nengok kehandalan ngko , menyelesaikan masalah Boss hari ini...

hahahaaaaa

z.a.r.a said...

hahahahha...ape la bos ko..msti die bosan tahap dewa tu..lain kali sruh die main game on9...lg best :)

gjiEsaLim said...

aduyaiii...
confident jep..
cuak kawe...
hahahahaha

Aima Othman said...

hahahhhaha...aku paling suke berYM time meeting...nmpk mcm byk bende je kne taip..padahal berYMing..kihkihkih :P

suya said...

okeh aku ske boss kau

Kapten Luffy said...

solitaire pun nak serius ker?

hahahaha

paiseh said...

bos2 main solitaire je?? x ekskusif langsung..
hahahah..!!

MissGAZA (FasihahAdnan) said...

bos kamu ni bla bla blalah..

bokbon said...

apa la bos main solitaire, bagi la dia main need for speed ke, crysis ke..baru nampak bos, heh!

najwa hazirah halmi said...

solitaire bnde simple kowt....
perlu ker siyes2 sgaler??
huhu..

* tabek spring arh kat ur boss..;p

Siti Nur Aminah said...

stndrd la tuh..muke kene thu blakon,....pdahl solitaire je pon...da cm muke sembelit...

Lazyf said...

Hahahahaha...wat suspen jer..

iza said...

hahahaha kelaka ler bos ko 2.bos aku nie plak lg gila suka membuat kan aku kelam kabut.semua maklumat nak cepat jer.

StingRay said...

olin: mungkin.haha

mooney:manada..aku lepak blakang ja..ahha

tiger:ajar le dia main. =}

hanie:itu la pasal.

pari: masa interbiu ko tanya le..haha

kueh: apahal ko gelak macam awek2 beb?..haha....

terra: bos aku ni susah nak ada masalah..rilek je aku tgk.haha

sha: tmpat client aku x da internet.=)

gji: aku pun cuak. =}

aim: x pa..aku tau.hahha

suya: haha..aku pun.

monkey: tu yang aku heran.haha

paiseh: bos aku low profile..haha

gaza: beb..ko blajar mana?

bokbon: kang dia tergedik2 seronok depan laptop ..x ke haru.depan client tu.hahaha

najwa; pastikan spring tak berkarat. =)

wadefuk: ko suka sembelit? hahhaaa

lazyf: itu la pasal.=p

iza: dia nak tekel ko? =p

~gUrL in pUrPle~ said...

tahniah diucapkan kepada bos...
sekian terima kasih...huhu

KerEpeKuBi said...

bos aku klu busan miting die layan cite heroes kat ltop die..hampeh

Anonymous said...

haha.. cuak muke.

Anonymous said...

bos ke tu?

Anonymous said...

bos ke tu?

~farah~ said...

sempoi la ur boss..hehehe

brat2104 said...

bos ko mmg bernas! i love ur boss!