Thursday, June 18, 2009

Idea dah tak laju bila hilang laptop kesayangan

Dengan laptop tu le aku cipta blog ni.Gambar-gambar best pun banyak.Sekarang ni nak mengarang pun dah rasa tak sedap pakai laptop sementara nih.Nak kerja pun dah tak best.Banyak betul kod-kod yang aku buat lesap.Sistem-sistem,design2.peh.Tak sempat nak bekap.

Lepas ni aku nak bekap dalam cd.Pastu pos ke planet marikh.

Macam hilang bini pulak.Cilakak punya pencuri.Kalau aku dapat kamu,aku upah gay,kurung dalam bilik.Biar kamu tahu apa itu erti seksa.

Ahh..cakap berdegar-degar plak aku ni.

Faking eshol betol pencuri tersebut!




Tengah marah ni...tengah marah ni....

14 comments:

iza said...

sabar...sabar...sabar itu kan separuh dari iman kan kan kan

Munirah said...

ha'ah. sabar. amik wuduk cpt.
heh
aku ckp je senang kan, tp kalau aku mengalami perkara yg sama, aku akan buat entry mcm ni jugak. haha

Anonymous said...

kesian. aku cuma leh kata sabar jek la.

pari pari syurga said...

gay?
apakah?
hahahahha...
sumpah pencurik tersebut akan taubat nasuha terus..
hahahhaa
kau carikkan bapuk pun tak slh...
biar pencuri tu rasa!

Lazyf said...
This comment has been removed by the author.
Lazyf said...

Hmm...ko nk kurung pencurik tuh pastu ko upah GAY utk dikurung bsamer-samer ngan pencurik itu. Buatnyer pencurik yg ko nk kurung tuh GAY gak caner???hahahahahaha...

said...

upah GAY?
baik ko upah NYAH
hahahaha

baru dia tau aper erti suara garau....hahahha

tuntung said...

adess~~
xpe2 doa bebyk..
doa org teraniaya makbul

Nirwana A. said...

woah.. nmpk mrh sgt ni..

StingRay said...

iza: eden torai..eden torai.. =}

bulan: tau x pa..haha

ateeka: bak duit sket. =)

pari: aku nak dengar dia jerit2 geli seram..hahahahha..

lazyf: aku tak akan masuk dalam kurungan tu..ahha

yanie:aku pun lari kalu camtu..haha

tuntung:amenn.. =P

one:sila takut. =)

Anonymous said...

relax2.. p mndi, dh berasap dh pale tu. huhu..

Unknown said...

haah..ni baru hapacrita meradang..hehehe.. sabor ye..

Kapten Luffy said...

jom baca yasin pekena itu pencuri

Anonymous said...

x hensem la kalo ko marah!