Monday, June 22, 2009

Antara Aksi-Aksi Gampang yang Aku Tak Akan Ulang Lagi Sampai Bila-Bila.



Antaranya seperti berada di dalam air sambil tunjuk lambang 'peace' disertai dengan memakai kaca mata hitam.Sekali tgk macam pelakon 'padayappa'.

Hampir 10 tahun usia gambar ni.Sampai sekarang tak matang-matang.Haihhh...Jamillll Jamillll....


Fakta menarik: Muka aku sekarang sumpah tak sama dengan dalam gambr.Berubah 100%.Jgn harap nak jumpa muka macam ni dah kat Malaysia.

27 comments:

cik selamah kundang said...

gila walaupun kau tutup muka tetap kacak..ahahahahaha..

kotaklimasegi said...

=)

momentinlife said...

jendul!
wakaka

Jay Harun said...

gila jakun terap pakai spek itam mandi sungai.....

Firol said...

Aksi zaman Muda

Anonymous said...

aku heran..nape ko pkai spek...ko x pkai lifejacket ke?nnt lemas plak..hahah

terrarosa said...

aku dah minta tolong Dr. Brennan a.k.a Bones tuk buat lakaran muka ngko selepas 10 tahun...harap2 macam Mr. Anderson a.k.a Neo Matrix !




oh terlalu tinggikah harapanku
kikikiki.... :P

Lazyf said...

Gampang sungguh aksimu itu....hahahaha

Anonymous said...

hhaha itu kau ke? mmg gampang la.

z.a.r.a said...

pkai spek masa mndi~ape motif ko mase tu??

ainShahajar said...

mandi sungai memang best!!

Anonymous said...

haha... lg mahu tutup hidung... skrgni chubby cket kot... ekekeke... tp chubby pun cumil...=p

~gUrL in pUrPle~ said...

seito adalah saya.. haha..skali guna id adik plak... isk3...

Unknown said...

hahah.. aksi terlampau gampang~

Abdullah Sufi said...

mmg gampng.. hehe

bokbon said...

nak panggil atan katu boleh?

ezzati said...

mmg gampang

Syaz Rahim said...

ko wat aku gelak di malam hari! haha!

said...

skang makin hensem kah?
hahhahha

kueh bakar said...

awek ke yg amik gambar tu?
ekekekkee

loti mukhtar said...

adakah kamu memakai lipstik ketika bergambar?ini kerana mulut mu kelihatan merah seperti seseorang baru kena tenyeh dengan cabai merah

Anonymous said...

er.....
saya x kesahkan kamu ..saye cume kesahkan keindahan disekeliling kamu ...er...boleh bagitau dimana itu ?

S@Y@NGH@SNI said...

biasa arr tu..
kira sekarang ambik gambar gaya ala-ala model ler tu..

ayampinko said...

dulu tak matang..skung dah matang..
macam pokok nangke umah aku jer.

JO said...

ahahah comel apa :P

Anonymous said...

cool je air tu. huhu..

Nerzhul said...

cool beb! kahkahkah!!