Friday, June 5, 2009

Pagi yang hensem 6












Sedang aku lepak-lepak menunggu kedatangan bos aku kat tempat client semalam...aku mendengar lagu2 yang ada dalam hp aku.Melayan walkman ni memang sedap.Tambah-tambah bila dok sorang-sorang.

Tengah sedap melepak tetiba lagu Ronan Keating berkumandang dalam earphone aku.Lagu When You Say Nothing At All. Aku tgk2 gaya duduk aku dah sama macam Ronan Keating dalam video klip.Cuaca sejuk-sejuk.Redup-redup.Angin sepoi2.Dahan pokok bergoyang-goyang manja.Suasana tenang.

Peh,masa tu terus aku rasa macam Ronan Keating dalam video klip.Cuma aku hensem sikit dari dia.






Sikit ja.

23 comments:

saya_busan said...

ehemmm.. tayang kasut baru yang mahal nampak? :p

mrblind said...

macam setan..hahaha

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

oi..oi...bangun...ngigau tu..

Misya Idris said...

heheheh kau nih...

hanie said...

sempat lg nk perasan!
hahahahaha

aleena said...

haha..
nk jugak lagi hnsome tue..

S@Y@NGH@SNI said...

perasan...
aku tak tahu lak kaki itu..
boleh melambangkan kehenseman..

Unknown said...

sebalik kasut. mungkin ada cagu?

hahaha~

makwe joni said...

ronan keating?

cheittt....x ensem lgsg. muka 'wanita' je beliau tu

terrarosa said...

aku tengok jeans ngko,
aku tengok jeans haku,
errmm lama juga haku tak basuh jeans rupanya..

hahahaa...

Super Nia Hana said...

boss ko...
mula huruf J ekk?

Ilham Liyana said...

kalau ronan keating mcm ni....

(-_-")

Jard The Great said...

terjumpa ini la.. hahahha...

korang sama tang mana ek???

redSeptember said...

cuba tunjuk tang muka sket, baru leh tahu hensem mana.

ni cakap pung pang pung pang pun tak guna.

Aima Othman said...

ko date ngan bos ko kat tmn bunga????jumpe client kat taman bunga????
buat ape kat taman bunga????

hahahahhhha :))

bokbon said...

lu sing along sambil menari-nari juga ke?

StingRay said...

saya: eh..manada mahal..kasut murah ja. =)

mrblind: ahh..dengki dengki...

aku:manada...tgh main pingpong nih..

tiger: ada masalah? =}

hanie:kenyataan nih. =p

aleena: kenyataan beb.. =p

sayanghasni: kaki aku hensem kan? =p

olin: cagu2 mana ada beb...ahha

citah: ko suka jenis macam didier drogba dak?..kan?..kan?

terra: jeans tu baru ke dobi tadi..nak mandi katanya. =)

hana: salah..hahaha..cuba lagi. =)

ilham: dengki dengki.. =}

jard: tang bernafas....kami pakai hidung.=p

red: tak nak la korang angau karang...susah beb...haha

aim: ada aku sebut taman bunga??...aima aima..sudah jauh kamu sesat..kembalilah ke jalan yang benar...MIAHAHAHHHAHAHA

bokbon: lagu ni jenis rilek2 beb..x yah nari2...lagu maikel jeksen je banyak loncat2...

zonaku said...

ampeh! perasan!

~gUrL in pUrPle~ said...

tunjuk kasut baru.... i dah ada kt dlm hset ok...

Lazyf said...

konpius!!!ekceli sapo yg hensem dlm citer neh???pagi kah?ngko kah?hahahaha...

Anonymous said...

a'ah la, hensem kasut kau. haha..

Kapten Luffy said...

kaki yang mengiurkan

muahaha

Anonymous said...

ada niat perasan tu