Wednesday, June 10, 2009

Mi Goreng tersedap di Kuala Lumpur




Kalau korang semua penah pegi puduraya,mesti tau kan kat mana food court dalam tu.Ok..pegi cari platform 18 @ 19.Kat Platform tu ada jalan masuk ke food court.Masuk je food court,pandang kiri.Kedai yang ke-2 dari hujung.

-WARONG MAKANAN SELERA MOHD ISA-

Ok..aku da makan banyak jenis mi goreng.Kat warung ni lah,bagi aku,yang paling 'kena' dengan selera aku.Selera korang aku tak tau lah.Last aku dapat rasa mi goreng camni time aku makan kat stesen bas butterworth.Dah 3 kali kot aku makan kat sini dalam masa seminggu.Akak yang amik order pun dah sengih2 kat aku.Kenal aku kot.

Mi dia lembap-lembap..manis2 pedas...cukup rasa.ah..sepinggan rm8 pun aku sanggup bayar.Nasib baik dia jual murah.

Ok..ini bukan promote.Cuma aku rasa gembira ada orang buleh masak masakan yang kena dengan selera aku.Teruja beb.

12 comments:

cUaK said...

1st..!
haha

Mrs Nurul said...

ade jugak mee goreng tersedap...zzz

Super Nia Hana said...

"Cuma aku rasa gembira ada orang buleh masak masakan yang kena dengan selera aku."

ayat ni ko nak tujukan pd saper?

Myn ♥ Zugha said...

ku rs bek ko kawen ngan tkg msk mee tu..gerenti bahagia perot ko..hihi

Jay Harun said...

aku da la lapar gile ni..

StingRay said...

cuak: sori.x da hadiah.haha

neon: ada ada. =) aku sangat terperinci bila makan.tapi tak memilih. =)

hana:kat sesapa yang buleh masak. =)dalam cerita ni..kat makcik tukang masak tu.hehe

zzugha: aku tak nak cari gaduh dengan suami makcik tu.hhahaha

pag: pegi makan. =)

makwe joni said...

maria tengku sabri ke ko ni?

Jard said...

nk try gak mee goreng neh... leh challenge ke tak.. hehe

Anonymous said...

aku lapar

Lazyf said...

kdai nih ader harapan dterjah dek Maria Tunku Sabri x???

Anonymous said...

mcm sedap~

Anonymous said...

mcm sedap