Monday, June 15, 2009

Menguji Kekuatan Hidung Anjing Jiran

Aku turun dari kereta dengan tenang.Setelah kunci semua apa yang patut,dan tidak kunci apa yang patut,aku pun berjalan menuju ke rumah yang ibarat 'home sweet home'.

Dalam perjalanan ke pintu rumah..aku nampak anjing jiran aku.Dia tetap berkawal seperti biasa.Dia tenung aku kemudian dia pandang ke arah lain.Mungkin aku tidak menarik seperti anjing betina kegemarannya.

Ah..aku bukan anjing.Tiba-tiba aku dapat idea.Aku nak uji sejauh mana kehandalan hidung anjing jiran aku nih.Aku menumpukan perhatian penuh untuk buat ujian nih.Aku tarik nafas dalam-dalam.







Aku kentut perlahan-lahan.








Anjing tersebut tidak memberikan sebarang reaksi.
Sah hidungnya tak hebat.

14 comments:

Siti Nur Aminah said...

bpak selekeh u ni.....

Anonymous said...

mmg senggok anjing tu. aku yg kt sni pn blh trbau.. haha.. hampeh!

Elena ♥ said...

xD xD xD

Cikgu Ije said...

haha. ke kentut tu tak berapa nak top? haha

Ady Syam said...

huahuhauhua... next time makan petai + telur separuh masak + kacang goreng + lobak putih... sure anjing tu perasan punya laa... ngee :P

p/s : aku pun suka kentut gak hahaha

hanie said...

tu anjing..
kl org yg bau..
masuk ICU 4 ari..
hahahahaha :P

StingRay said...

aminah: selekeh itu sekseyyy...hahaha

lofiel:ko bau?..ish ish..

elena: =)

ije: kentut runcit-runcit. =)

ady: peh..siap ada resepi.camna nak bagi kentut berwarna?

hanie: orang bau mesti jatuh hati kat aku.=)

z.a.r.a said...

hahahaha...anjing tu bau kot...tp buat dek je...malas layan ko.

;)

athirah mohamed~ said...

anjing tu kena virus H1N1 kot.
ia demam lalu hidung tersumbat.

kesian.

lain kali, make sure anjing tu sihat dulu, then kentut bagi lagi power owkeh.

=D

Unknown said...

anjing tuh dah tahu trick tu kot. tu yg dia tahan nafas. kalu x, mau pengsan kot anjing tuh. kentut mesti bau hacem. cet.

Kapten Luffy said...

hahaha

kentut dia lg bau ler

ko punya kentug 1% dr kentut dia... kesan dah biasa

Lazyf said...

idong hanjeng tuh tsumbat kot ataupun hanjeng ituew mengalami masalah pembauan!!!!hahahahaha...

Anonymous said...

anjing tu control macho

Anonymous said...

tercemar udara waktu tu!