Friday, June 12, 2009

Misery



Aku menonton cerita ni dengan penuh minat.Macam korang tgk dalam gambar.Mamat tu adalah penulis novel.Dia eksiden.Tangan dan kakinya patah.Pastu dia diselamatkan oleh peminatnya yang fanatik.Peminatnya itu pula tak nak lepaskannya.Sumpah filem ni psiko.Tapi tahap psikonya masih di tahap sederhana.Kira ok la.Sangat menarik!

Ok..kita bayangkan kejadian ini.

Aku sedang berjalan-jalan dengan tenang.Tetiba aku terpijak duri.Pada masa yang sama seorang peminat blog aku (perempuan....ehem..ehem...) terus datang dan membawa aku pergi ke rumahnya.Aku menyuruhnya menghantar aku ke hospital.Tapi dia memberikan pelbagai alasan seperti hospital tidak akan menerima pesakit yang terlalu hensem macam aku....atau alasan lain yang logik seperti jalan ke hospital masih dalam pembinaan.

Di rumahnya dia merawatku.Setelah dirawat...aku tidak dibenarkan keluar.Kakiku sakit dan tidak dapat berjalan.Aku Dikurung dan dipaksa update blog di rumahnya.Sebarang update yang dia tak suka dia akan suruh aku buat semula.Akhirnya aku hanya dapat keluar dari rumah tu setelah membunuhnya.Seram kan?


Jadi...tahulah kamu semua...mengapa aku merahsiakan identiti aku. =)

24 comments:

Misshy Innz said...

ta perlu risau
sy ta glamer
hehe :)

Unknown said...

xle terima citer nih. xle terima!

hahaha~

terrarosa said...

aku rasa aku pernah tengok citer tu...

cis, kalau ngko hencem...
aku tak kan paksa ngko update blog,
sumpah !
wahahahaaa....

Milimilo said...

best la cite ni..aku terbayang kalo aku bejaye bunuh peminat yg obses..wahaha,bajet ade peminat

Jard The Great said...

cetttt.....

Jay Harun said...

eh, boleh bawak mengucap tak?

AkuAyie said...

hehe...
aku x kisah ekspos diri, aku taw aku xde peminat.. haha
lain lar kaw kan?? hehehhe

Misya Idris said...

heheheh sapalah yang sanggup culik kau neh? makan banyak tak? abih beras si penculik kang. ha ha!

tasekM said...

sabor je lah...


he he.


:p

Aima Othman said...

eeeeeeeeeeeeee........perasan yg amat...tp...nko mmg hensem pun...


hahahahahahahaha :P

hanie said...

ade potensi jd serial killer ko nih..
haihh..
:P

LanaBusyBee said...

i know who u are ahahahaha....

niesah la! niesah!! said...

yerk??
haha...
tolong laaaa...
banyak peminat kot~

StingRay said...

innz: haha..ye?

olin: sila terima dengan tabah.=)

terra:abes tu..apa ko nak buat? =)

mili: kapten?..bukan peminat ko?..haha

jard: cett.. =p

pAG: buleh2.. =)

aku: well...u kenow miii... haahaa

tiger: aku pemaging... =)

tasik: hehe..sabo? =p

aim: errkk..aku ensem?

hanie: serial port pun aku leh jadi...yang belakang cpu tuu...

lana: ye? =)

StingRay said...

niesah: ntah.. =p

Lazyf said...

kok dek kau la jang...hehehe

makwe joni said...

ekla...x seram langsung..bdk tadika baca pun thp gelak celah gigi je...

Siti Nur Aminah said...

ko hensem ke?

Anonymous said...

haha.. mmg ptt dibunuh pn org cm tu.

Anonymous said...

penulis novel??sapekah dia??

~gUrL in pUrPle~ said...

wahahaha... tp saya boleh voodoo... ingttu... wahaha....

iza_hafizah said...

adoi... senak ulu ati aku abca.. nyilu semacam je.. aim, memang betul hensem ke ammat ni?

ijan said...

haha... adoi... gelak beso aku baca cerita ko ni. jahanam... jahanam...

Anonymous said...

eiiii...seram!!