Wednesday, June 17, 2009

Hapacrita Meradang

Opis aku kena pecah masuk.Laptop semua ilang.Selalu aku bawak balik laptop.Napa semalam aku tak bawak balik ntah.Pelik betul.

Cuma aku terkilan sebab banyak gambar menarik aku snap dalam tu abes ilang.Nasib baik x da gambar bogel aku dalam laptop tu.Tapi ada le gambar peha gebu aku.Harap-harap perompak semalam bukan gay.

Aku rasa mesti geng Ocean's Thirteen lah yang buat keja ni.

Ok..aku sumpah perompak tu tujuh keturunan...semua mati pucuk.




So,sekarang aku tunggu laptop baru.Selamat bekerja semua.Aku nak rehat-rehat kat opis. =)

23 comments:

~gUrL in pUrPle~ said...

mmm... naper xbwak balik? hmm.... xpelah... xde rezeki tu... hehe

LanaBusyBee said...

dia dpt rezeki laptop baru lak tu hehehe...penin x data2 penting abeh ilang?? ke ang ada backup..klu laptop aku ilang, abeh la, dokumen2 tender, sebutharga hisssh, kena hati2...

Kapten Luffy said...

awas ler paha gebu ko dipamerkan kat seluruh dunia

mesti gay2 sedunia cr ko

muahaha

hanie said...

tp kl dia gay..
abeh la ko..
hahahahaah!!

S@Y@NGH@SNI said...

tak macam meradang pun..
cam suka ati jer...

banyaknyer ide..
sekejap jer dah banyak cerita nak dibaca..

Unknown said...

isk3..bahaya tuh..

bokbon said...

ntah..tak macam meradang pun, macam suka hati adala.
hahaha!!

Anonymous said...

dh nsib.. mgkn laptop tu dh xsuke kt ko kot. huhu..

Anonymous said...

ler. kayes beno tak bawak balik. kat umah kau mmg tak gne laptot ke?

Cikgu Ije said...

wahh sumpahan.

Rona Realiti said...

xpa..
nnt kami vote hang dm neskepe tu...
menang beli laptop cap neskepe gak nnt...

cUaK said...

saya lak suke tngl laptop di makmal..

Lazyf said...

abisla ngko...hehehe

ezzati said...

nnti ada la tu calling2 ajak dating

Anonymous said...

kasihan~sabar2 dugaan..tpkan ko sumpah perompak tu tujuh keturunan..ko sumpah plak mati pucuk..camne nk smpi tujuh keturunan???

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

abih la peha ko msk u tube..

tuntung said...

abisle peha ko~~~


tuntungkita.blogspot.com

makwe joni said...

weh

meradang ngan radang paru-paru tu x sama kan?

Puan Ninie said...

hehheehe
mati pucuk????

giler ar kamu...
ti beli lain k

LanaBusyBee said...

a'a betul kata rona tu wes, nnt kami vote ang kt neskepe contest tu...xsabau nk vote ni hehehe

StingRay said...

gurl: tu la pasal.=P

lana:pening woo..berpinau kepala..haha..macam hilang bini nga anak.

monkey:diorang x nampak muka aku.x apa.ahahahha

hanie:aku takut.hahaha

hasni: aku memang banyak idea merepek2...haha

olin: betul. =)

bokbon: hatiku pedih siapa yang tahu...haha..cam aram ayat aku.

lofiel: laptop tu diculik. =)

ateeka: aku balik tido ja.haha

ije: memang sumpahan terbaik.ahaha

rona: vote bebanyak.haha

cuak: tak hilang x pe la. =)

lazyf: maintain cool..haha

exxati: bapok x nak...awek nak.hahaaa

me: dia buat permanian beradas...hahahaa....

aku: haha..ko jgn.

tuntng: aihh..semua sayang peha aku.hahaa

citah: tak sama.dia nak sama dengan sakit telinga.haha

JO said...

Ok..aku sumpah perompak tu tujuh keturunan...semua mati pucuk.

ahahahah xbaik je tau :P kesian doe,
mati pucuk uhh. hakhak. apa apa pun,
semoga gmbira dapat laptop baru

monkey D luffy: haaa ye btl tu! aahaha. siap la ko :P

Anonymous said...

dia bg ko rileks la