Sunday, January 3, 2010

Semalam kannnn.....

Aku mimpi aku drive balik Kedah.Aku pergi dengan kaedah berkonvoi sebab ada kenduri membe kawin.

Lepas kenduri setel,aku lintas depan rumah aku.Aku terlajak.Aku berhenti di tepi jalan.Pikir nak singgah kejap ke atau nak teruskan perjalanan dengan membe-membe aku ke KL.

Aku reverse,terus pusing PS aku laju-laju macam dalam cerita omputih kat tv.

Koner masuk simpang rumah,berhenti kereta,buka pintu.Turun kereta,aku salam dengan jiran.Selesai,aku masuk dalam rumah.Ada ramai adik beradik aku dalam rumah tu.Aku salam semua.

Orang last sekali aku salam...mak aku.Aku salam dengan penuh rindu.









Demmit....mimpi jumpa mak pun nak cakap.Macam gadis-gadis.

17 comments:

Mimie.Candy Cane said...

mak ayah ko mesti tgh rindu kt ko tu..pulang lah nak..

Yuki Yusuf said...

heh
macam gadis2 ek..
tak payah malu..ada sisi lembut juga

haha~

Ain bintu Amir said...

hihi cute~

ape lg, cpt2 kol ur mom! ^_^

Unknown said...

anak mak~

ezzati said...

amikla ps blk kg skrg jgk...bkn jauh mana ponnnnn

Sharif John said...

kiut...

brat2104 said...

if sifat terpuji camtu diangggap sifat gadis, xpe... bersifat seperti gadis la seketika

Kensi Ell Byle said...

wah. krim salam kat mak.
hahhaha...

Ann said...

well bkn gadis2 jer bsifat mcm ni, yg teruna..dh tak gadis, bkn teruna pun leh leh rindu kn mak....

ciksu said...

alalala..sweetnye..dah call mak u ke??

Unknown said...

Alahai anak omak.. Alahai anak omak.. Pulang juo kau jang oi pulang ko kampung.. Kalau dalam mimpi mak ko nyanyi cmtu hehe..

Firol said...

hey si jamil yang ayu..jeng jeng jeng jeng

balqissy said...

g la blk kg. best =D tp, sila jgn pandu laju2
*ngeri mode*

Cik Areja said...

humm...ni mimpi kat umah atau kat tempat lain? huhuhu

zhrhtoodem said...

hahahaha
rindu lah tuh.

balik lah.
pulang lah..

Anonymous said...

ntah...loghat betoi hang ni

StingRay said...

mimie: sob sob sob...

koyuki: hahaha..auww!

noin: belum topap. =)

naddy: kita semua anak mak.=)

ezzati: jauhhhh..=)

sharif: auwww!!! hhahaha

rumaizah: terpuji? dipuji? puji-pujian? =)

leyha: buah tangan? x da? =)

ann: sungguh. =)

ciksu: dah.=)

komander: dia nyanyi la pulak.hahha

firol: sorang lagi nyanyi.ahahaha..mentang-mentang la AF tgh uji bakat.

balqissy: aku bawak slow2 je.=)

areja: rumah sewa.=)

zara: insyaallah.=)

life: yang tak gadis duk diam-diam.keh keh keh...