Wednesday, January 6, 2010

Macha

Aku berjalan menuju ke kedai mamak yang aku selalu pergi lunch seperti biasa.Jalan kena rilek-rilek,baru nampak tenang.Jalan kelam-kelibut kang nampak macam tak pernah nampak kedai mamak pulak.

Duduk ja kat meja,datang sorang macha.Dia sengih-sengih.Pemurah betul.Mesti bos dia dah bagi latihan senyum cukup-cukup sebelum bertugas.

Apa yang aku perlu buat cuma mengesahkan pesanan.Ya.Mengesahkan pesanan.Dia menyebut menu yang aku nak makan.Seperti biasa.Nasi ayam dan teh o ais nipis kurang manis.Selesai menerima pengesahan dari aku,dia bergegas ke kaunter nasi ayam dan seterusnya ke kaunter air.Pantas betul.Aku suka.

Nasi ayam sampai.Air pun sampai.Aku makan sambil layan cerita astro.Cerita apa ntah main cium-cium mulut tengah-tengah hari ni.Nasib baik bukan bulan ramadhan.Kalau ramadhan,apajadah aku nak lunch.Perangai macam pakcik-pakcik yang naik van jenazah.Tak trendy langsung.Shuffle lagi mulia aku rasa kalau nak dibandingkan.

Selesai makan,aku menuju ke kaunter.Nak bayar.Dah bayar semua siap,aku berjalan keluar dari kedai tersebut.Proses lunch yang hampir sempurna sehinggalah....

Datang sorang macha entah dari mana,tetiba dia pegang perut aku yang 'taff' ni lama-lama.Lepas tu dia terus berlalu ke arah kaunter.Penuh bersahaja.Aku tergamam.








Gangguan seksual?

Auww!!

11 comments:

iza_hafizah said...

adoh... takat tu je dpt??

Anonymous said...

erk....nasib baik dia pegang perut. kalo dia pegang tempat lain..amacam?

Fráhÿnx Rõsè :) said...

هاي ستيڠري، ترار تق ساي توليس جاوي؟

eisya08 said...

ahhahahaha................
kna sexual harrassment tu.......
bgus ko lapor kat PERSATUAN LELAKI2SEDUNIA..........
hahahahhaha.............

Kensi Ell Byle said...

yerks...kau dah tercemar??
hahaha

Siti Nur Aminah said...

bjet perut 6 pack la?

pink_butterfly said...

kau suka le tu kan kene pegang pewot...euuww!

brat2104 said...

dia nk gitau.. perut ko terlebey oncet suda...

~gUrL in pUrPle~ said...

hahahahaha... geram tgk perut kot.. haha

Unknown said...

dia nak uji tahap kekenyangan ko tuh. jangan pikir bukan2.macha tu tak bernafsu dengan ko.

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

ooo..ko dh ternoda..huhuh..