Monday, January 25, 2010

Kriss Evo 11

Aku keluar dari rumah dengan tenang.Pintu rumah aku kunci lepas siap pakai kasut.Aku ambil beg laptop dan berjalan melewati Kriss Evo yang sedang nyenyak tidur.Aku tepuk-tepuk Kriss Evo beberapa kali.Saja bergurau.Kriss Evo tersedar.

"Pagi Jamil."
"Selamat Pagi.Amacam? Best rehat?"

"Boleh tahan la.Dulu tiap-tiap hari ikut ko kerja.Penat jugak."
"Ha,sekarang masa rehat.Rehat le cukup-cukup."

"Ye lah,dah macam orang tua pencen plak aku ni."
"Hahaha..takde lah tua sangat kan?"

Sepi...

"Jamil...aku rasa aku ni macam dah pencen."
"Habis tu?"

"Takda elaun pencen ke yang ko nak bagi kat aku? Sehari RM 3 pun dah cantik."


Sepi...


"Jamil....belikan motor betina kat aku sebuah.Aku bosan.Boleh sembang-sembang kalau ada teman."


Sepi...


"Jamil,balik nanti kita pegi ronda-ronda ya.PS kata,dia nampak rumah lorong hujung tu ada motor betina baru."

7 comments:

Unknown said...

KBB tu gatal macam tuan nye.. :D

Unknown said...

mmg rock la moto lu..hahahha

TAF World said...

Boleh tahan gatal kriss evo tu yerk..

Anonymous said...

gatal jgk KE ko..macam tuan dia la..hahaha

brat2104 said...

tuan borek, moto rintik

Unknown said...

dah ramai cakap KE gatal macam tuannya...aku sokong jer~

StingRay said...

komader:hahaha..manada..manada..

o:dia kadang-kadang pekena dangdut.=)

wsr: buleh tahan la.haha

life: tuan dia ok ja.=)

brat: sungguh.=)

naddy: ko mmg.=)