Tuesday, January 19, 2010

Hai Hapacritarian!

Salam.

Ehem..ehem.Mula-mula sekali,terima kasih nak cakap kepada yang melawat blog ni.Sejak akhir-akhir ni aku sangat sibuk.Kerja banyak.Entry pun tak sempat sangat nak publish walaupun idea bersepah.Serius.Sangat sibuk.

Komen hangpa semua pun aku tak sempat balas.Insyaallah,ada ruang sket nanti,aku reply ya.Ok,selamat membaca. =)

Salam.


Yang benar,
Jamil (sila bayangkan tulisan ni macam signature,keyboard ni tak buleh tulis sambung-sambung.)

9 comments:

Pett Suhaimi said...

Ala hang ni sibuk nk kawen ka apa?

'AQILAH said...

dahbayangkan..

cik selamah kundang said...

jamil.ko nk kena tibai?ko nk buat signature cam aku?gadis2 wooo

paiseh said...

biasa lah. dah tak sibuk nanti rajin2 kembali ye~

Anonymous said...

sibuk bebenor...ish3..kalah PM Jepun

zonaku said...

cari masa yer

miss nina said...

aii tak kisah jamil kalau u sibuk jamil :)
>> ayat2 gediks ..hehehe

takpe bro, idup ni bukan utk blog semata2 kan

Hazrin said...

http://www.mylivesignature.com

StingRay said...

clark: sibuk siapkan keja la clark.haha

aqilah:gud gud.=)

selamah:haha..ah..pikir tibai ko je.haha..aku suruh bayangkan je lah.=)

paiseh: baik encik paiseh! semestinya.haipp! =)

life:sikit lagi nak kalahkan dia.=)

zonaku: baekk.=)

miss: auwww! ahahaha..ye..banyak menda lagi nak buat.makan mee goreng dengan sos contohnya.=)

hazrin: thanx! dah buat akaun dulu..haha..malas nak letak.=p