Saturday, January 30, 2010

Orang Misteri Hapacrita

Sekarang ni Radio ERA tengah sibuk buat 'orang misteri ERA'.

Konsepnya mudah.Cari orang tersebut dengan klu yang telah diberikan dan sesiapa yang jumpa akan dapat wang tunai.Menarik bukan? Macam main sembunyi-sembunyi masa kecik-kecik dulu.

Sekarang,cuba bayangkan.Hapacrita buat menda yang sama.Memandangkan aku ni tak dikenali ramai pembaca blog ni,anda dikehendaki mencari aku berdasarkan klu yang diletakkan di dalam blog ni.

Jika jumpa aku,aku akan bagi wang tunai dan sesi bergambar.Menarik? Oh ya,peraduan ini tidak sah untuk mereka yang mengenali aku.









Ahh....Takdanya aku nak buat camtu.

Hik! hik! hik!

8 comments:

Unknown said...

gedik!!!

Dyla Dahlan said...

mencik mencik mencik!!

~gUrL in pUrPle~ said...

alah buatlah.. buatlah.. buatlah.. saya xkenal... dapat rm6k? hahaha

Lazyf said...

wat jgn x wat....
tringin sgt nk bkenalan ngan Jamil taw!!!!!

Nazz@Purple said...

Kalo dapat adiah ribu2 leh gak..

eNaSaN said...

awaT x wat ..



klu x suRe akU joiN...hik3

Anonymous said...

gedik btoi!

StingRay said...

naddy: manada.=p

fara:hahaha...=p

gurl:x nak buat.=)

lazyf: bebila kita jumpa je kat kedai makan.minum2.amacam? haha

nazz: 2 ribu rupiah? no hal.=p

enasan: i pemalu.haha

life: sekali sekala.=)