Monday, January 4, 2010

Kriss Evo dan PS 2

Satu petang yang damai di depan rumah.Aku lepak-lepak dekat dengan PS.Kriss Evo tersadai depan pintu.Cuaca nyaman.Burung berkicauan.

PS:"Jamil.....I ada menda nak ngadu."
Aku:"Amenda?"

PS:"Sabtu aritu kita gi pusat servis kan?"
Aku:"Ha'ah.....napa?"

PS:"Mekanik tu kannn....eiiiii..geramnyaaa!!!"
Aku:"Napa lak?"

PS:"Dia pegang I sana sini tau! I tak rela! Geli! Benci! Nyampah! "




Sepi..




Kriss Evo:"Kalau I yang pegang u PS? Boleh? hik hik hik...."
PS:"Mencik! mencik! mencik!"



Aku:"Malas aku nak melayan hangpa berdua nih..."

5 comments:

Anonymous said...

baru aku tau yg ps ko tu betina. KE ko tu lelaki

~gUrL in pUrPle~ said...

hihi.. sajerjer tgk cermin tu bersih sgt.. sbbtuler nak turunkan tanda tangan.. tanda tangan yang btol2 bentuk tgn.. hehe

brat2104 said...

urr.. klu KE sentuh PS, mesti bertanda... silap2, remuk terus..

Unknown said...

Jamil la yang ajar KE jadi cenggitu kan?

Ain bintu Amir said...

hihi.. cute sunggo dialog tersebut~ ^_^