Thursday, January 14, 2010

Padil

Padil berjalan menuju ke kedai.Hajat di hati nak beli rokok sekotak.Dah lama beliau tak beli rokok.Sekali sekala ketagih jugak.

Sampai di kedai,Padil beli rokok sekotak.

Sambil berjalan pulang,Padil tersenyum-senyum.Rokok di tangannya dipegang kemas.

Akhirnya Padil tiba di rumah.Padil duduk di ruang tamu.Dibukanya kotak rokok tersebut.Padil ambil sebatang,dan diletakkan di bibirnya.Padil menyalakan api.Rokok mula berasap.Padil sedut dengan penuh nikmat.

Akhirnya Padil berjaya menghisap rokok pada hari tersebut.Sekian.




P/S: Best tak karangan aku? hahahahaha.....lama tak bergurau dengan hangpa.

13 comments:

Aima Othman said...

cesssssssssssssssssssssssssssss

Misya Idris said...

err aku harap entry ni bukanlah bermakna kau start merokok.

Sharinginfoz said...

he he he...... seronoknya citer...

Perlu ke Telefon Mahal????

Kesian Danish Batuk

Anonymous said...

karangan ke??? aku bagi B kat karangan hang ni

Unknown said...

ko da abis idea ke sting?

'AQILAH said...

hahaha...

Razman said...

boleh tahan la rasa nak terajang ko..buang masa aku seminit dah untuk baca..masa itu emas ko tahu? bayar aku harga 1gram emas skrg..

13247 said...

last makan kaki bila?

missnina said...

amboi dia... suke je!
ingatkan cerita ape tadi..huhu

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

adooiiii
penat mencari obejektif cter ni,,
hahahah

eisya08 said...

amboi.....
ceta ko ni jamil......
mndorong org nk merokok nmpak........
hehehhehee...............

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

cm setan...hahhaahah...

StingRay said...

aim:hahahahha..=p

tiger:haha..aku anti rokok.=)

shari:=p

life:alaa...bagi la A.=)

komander: ada lagi.saja gurau2..haha

aqilah: =p

razman: haha.dah dah...pegi amik air semayang.kang sejuk hati tu.haahhahahha...

iezat: bahahahhahhaa....! tak pernah.

miss: haha...=p bukan selalu.

elien: sekali sekala. =p

eisya: haha..ye ke? =p

kakuna: hahahhaa...=p