Monday, January 25, 2010

Dialog Masyarakat Marhain 22

(Versi perempuan)

"Aku rasa kan,orang lelaki ni memang dilahirkan untuk mendengar."

"Ha? Macam mana tu?"

"Ye lah...masa kecik dengar cakap mak.Bila kapel,dengar cakap awek,bila kawin dengar bini bebel."
"Ha'ah kan...suami aku selalu je dengar aku bebel.Suami ko pun sama kan?"

"Ha'ah.Hahaha..nak tergelak aku bila pikir-pikir."
"Takpa...diorang kena dengar.Diorang kan pemimpin.Kena banyak dengar pendapat."

"Memang pesen nak kena selalu bagi nasihat.Lagipun diorang tiap-tiap minggu pun berkumpul jugak.Nak kena nasihat secara secara ramai-ramai."
"Kat mana? Kelab malam?"

"Tak.Khutbah Jumaat."
"Hik! Hik! hik!...."

"Jom pegi shopping!"
"Jom!"

9 comments:

Unknown said...

Huk alah.. Hahaha..

lezi-moskito said...

Apakah???

~gUrL in pUrPle~ said...

errr... errrr... jangan ckp sbnrnyer dah bosan dgr saya bebel... hahahaha... reverse psychology...

Anonymous said...

amboi2..seronoknya perempuan2 tu

TAF World said...

iyer ker... so? nak cakap orang perempuan nie dilahirkan untuk membebel??!! Begitu?

Siti Nur Aminah said...

saling mengingat tak pe...ble kne bebel..dgr je...ble taim kite nk bebel..pasangan tu hrus mndgr..tolak ansur nm nya

StingRay said...

komander: hahaa..=p

lezi:entahlah..=)

gurl: er..kuat membebel? haha

life: biaq pi kat depa lah.=p

wsr:haha..ok..serius aku gelak besar.manada..cuba baca elok2.=p Perhatikan bila 'bebel' dinyatakan,bila 'pendapat' dinyatakan dan bila 'cakap' dinyatakan. hik hik hik.

StingRay said...

SNA: Ye..betul =)jgn tolak tolak.

brat2104 said...

laki mmg kena nasihat sokmo kerana mereka mudah lupa..

dan pakar buat2 pekak masa dikhutbah kat umah