Friday, January 8, 2010

Oh Yeah!!!



Minggu ni aku gelarkan sebagai minggu pertama 2010 yang sangat heaven dan bahagia.Dapat hadiah,dapat menda yang aku apply,dateline kerja dicapai dan aku masih sihat walepat liat.

Jadi,disebabkan minggu ni aku ekselen sangat,maka aku hadiahkan diri aku dengan video klip yang aku rasa sangat kreatif dan sedikit psiko.Aku suka sebab lagu sedap + kerajinan tukang buat vklip ni dan mesej yang cuba disampaikan.

Oh ya..selamat berhujung minggu. hik hik hik.. =)



P/S: Sudah mula bosan dan muak dengan vklip hip hop nigga yang asyik cakap pasal seks dan dadah serta jenayah.Tak kurang juga aksi booty dance.Semua nak buat camtu.Perlukan kelainan.Sesuatu yang baru.Sesuatu yang segar.Segar macam ikan dalam sungai.Lady Gaga contohnya.

6 comments:

Kensi Ell Byle said...

hepi sakan.

cik selamah kundang said...

xsudah2 dok lyn bad romance...suda2 la wei.lady gaga xgagah dah.jom lyn paris hilton plak..baru jiwa lembut (ni aku test lg ni).hahaha

lezi-moskito said...

Selamat ber'heaven'di hujung minggu..

green said...

selamat berheaven jugak ye..

Anonymous said...

suka bukan main ko erk

StingRay said...

leyha: sungguh. =)

selamah:hang sorang ja lmbut...macam agar-agar.keh keh keh..

lezi:baekkk...=)

green:hahhaa...ya..ko pun sama. =)

life: bahagia. =)