Friday, January 1, 2010

01/01/10 a.k.a 010110

Semua yang aku nak,dah dapat.Last sekali menda yang aku tunggu,sebentar tadi baru dapat.Kiranya,menda tahun lepas punya dah setel.

Wah,ini buleh dikira permulaan yang baik untuk 2010.Tak sia-sia aku belanja diri aku makan nasik lauk ayam tadi.Memang berbaloi.

Ok,kira 2010 ni takda main azam-azam.Redah je.Janji tahun ni aku nak gembira.Gembira macam naik roller coaster sambil makan ayam panggang.


-Uuuuuuuuu-


-Badan ketul-ketul,naik menda ni pun muntah-






Biar 2010 jadi tahun yang super duper ceria dan teruja.

Aweeeesomeeeee....!!!!!

11 comments:

lezi-moskito said...

yeah,ALL THE BEST 4 U dude.
happy new year!!

hisham said...

aku pun takut naik bende ni..HNY..

mukasurat17 said...

ewwww!
muntah...
seb bek aku bkn perempuan itu. klu aku perempuan itu, aku side-kick jer mamat ni! haha

ciksu said...

geli giler laki untah,,,ueeww...
hi,i link urs to mine k??takpe kan??=)

brat2104 said...

ko mmg suka benda mcm muntah2.. taik hidung.. kan?

aku suka roller coaster.. apa2 je la yg leh buat aku excited.. naik kereta laju2 pon best (org lain drive)

noorafzan.blogspot.com said...

euuu..geli nye..

ezzati said...

threeesomee...lalalaaa

Unknown said...

uihh..yang muntah tu paling best..haha

Ain bintu Amir said...

euww~ sape soh minum susu dumex b4 naik tuh? haha

Anonymous said...

yucks!!!!

StingRay said...

lezi: thanx! =)

hisham: hahaha...takkan gayat kot.

muka:haha..garang! =)

ciksu: haha..masker tu.link je..tadahal.=)

rumaizah: aku suka lisa surihani.keh keh keh...

noor: haha...bersembur...=)

ezzati: wah wahhh..haha

epal: nak sikit muntah tu? =)

nooin: ntah..hahaa...=p

life: keh keh keh