Wednesday, January 20, 2010

Menda-menda yang buat aku terharu



Ya,tanpa kamu semua,siapalah aku.Ingat lagi dulu-dulu,dapat 10 unique visitor sehari pun dah sengih-sengih.Rasa kenyang.Rasa gembira.Walaupun sehari takda la cecah ribu-ribu pelawat macam blog orang lain,tapi aku dah seronok gila.Terharu.Humm..cepatnya masa berlalu.Terima kasih kamu semua,sudi singgah.

Nuffnang pun da semakin kacak.Terima kasih kepada yang berminat dengan iklan kat hapacrita.Ada jugak yang hantar msg dalam facebook suruh update blog.Aku minta maaf sebab tak sempat tul nak karang cerita-cerita gampang yang baru.Senang cita,tak dapat bagi sepenuh perhatian kat blog ni.Tak dapat nak mengarang dengan penuh nafsu dendam.Mungkin dalam minggu ni,korang buleh baca cerita lama-lama.Ada ruang carian kat sebelah tu.Cari le entry lama-lama buat sementara.


Hati Waja:"Ehem...ehem....Saya bagi pihak Jamil,ingin mengucapkan,terima kasih kepada semua pembaca.Jamil sayang hangpa semua.Mana aku tau? Ala..aku kan side kick dia...aku tau lah....Jamil tengah sibuk sekarang.Jumpa lagi.Bubai....bubai? ah...demmit...dah terpengaruh dengan PS la ni..macam gadis.Bye! bye! ".

Kriss Evo:"Jamil sibuk sampai takda masa nak cuci badan aku.Kesian kan?"

PS:"Jamil jahat....dia tak belikan I sport rim.Benci!....Jamil Jahat! Jamil Jahat!".

10 comments:

shahirahkhairudin said...

giler kentang!!!!! beriban riban unique visitor..

well done..well done..

Ibu Ammar said...

fuiyo! dah ada yg 5 bintang tu...tahniah2!

Nazz@Purple said...

Pergh..cam ner nak jadi cam tu gak..

ezzati said...

tahniah

Ann said...

memang mantap la...blog hang ni, member aku yg rekemen kan...lps tu, aku rekemen kan kt member aku yg len lak...

Razman said...

demmm!!! dengki...hahahaha

Anonymous said...

itu berkat usaha hang. tahniah la bro!!!!

bencik!bencik!! --> cis!aku pon terhasut dgn PS

~gUrL in pUrPle~ said...

saya nak jadi org ke 100 000.. xlama lg.. hehehe... hadiahnyer sebiji rumah... ok x?

brat2104 said...

bapak ramai visitor.. PS, i lap u poreber ah

StingRay said...

sysm:ramai lagi yang banyak.ni blog kecik-kecik ja.=)

nur: haha...biasa2 je lah.buleh turun naik.

nazz:jadi diri sendiri.=)

ezzati:hadiah x da? =)

ann: wah..chain reaction! =p

razman: haha..ni biasa2 je lah razman...mana tau esok lusa x da sapa melawat.kan? =)

life:haha...PS tu kuat oo aura dia.=p

gurl: rumah kotak buleh? =p

rumaizah: tolong lap dia sekali buleh? hahaha