Wednesday, January 13, 2010

Hik! Hik! Hik!

Ah..sibuk sungguh! Sampai tak sempat aku nak balas komen korang.Insyaallah malam ni aku akan balas satu-satu.Banyak pulak komen korang kat entry 'copycat hapacrita' dengan 'copycat hapacrita 2'.Hahaha..aku ingat paling banyak pun dalam 30 komen gitu ja.Hambik ko,sekali silent reader pun bagi komen.Terharu.

Jadi sekarang ni,sapa yang nak bertanggungjawab kalau aku dah terharu ni? Mak bapak aku dok jauh.

Ok la,menda dah setel.Menda kecik ja pun.Tak nak kecoh-kecoh dah.Hidup kena diteruskan.Hidup kena ceria.Hidup kena dihargai.Hidup kena nakal-nakal.Hidup kena lari-lari lompat.Hidup kena senyum-senyum.Cheer up!

Hati Waja:"Terima kasih kat sesapa yang bagi sokongan kat Jamil.Aku sayang hangpa.Mmmuah..mmmuah!"

Kriss Evo:"Aku pun sayang kat hangpa semua.Kalu Jamil buat menda tak senonoh kat hangpa,habaq mai kat aku.Biar aku tindih ibu jari kaki kiri dia."

PS:"Jamil...tadi I nampak sport rim baru kat kedai tepi jalan tu.Cantik!...Belikan kat I boleh? Pleaseee.....pleaseeee.....pleaseee...." (Demmit PS!)







P/S: Ingat senang nak layan kerenah 3 badigol ni tiap-tiap hari?

15 comments:

Misya Idris said...

huhuhu kalau rasa susah, aku rasa dah sampai masa kau cari someone untuk layan kau pulak. ahaks!

Anonymous said...

it show we care~WINK2~

Anonymous said...

kim salam kat seme skandal hang.. wanita included. =)

lps ni tambah koleksi skandal

Mama-To-Be said...

mesti comey hang gelak mcm tu..
Hik! Hik! Hik!

Pett Suhaimi said...

Tu dia dah bersuara tu.hg pi la beli sport rim tu.mesti lagi seronok dia dpt kasut baru.

noorafzan.blogspot.com said...

cayalah stingray..
awak mmg dah glamour

cik selamah kundang said...

ni yg aku nk mrh ni.sport rim tu bukan kes emegency.aritu lg aku dah ckp.tetak mau?

Anonymous said...

jamil.sebagai penghargaan, hang jgn lupa bagi hadiah utk anak aku tau!!! aku suka btol PS yg tergedik2 tu

Cik Cookie said...

ada gak cita2 nak tukar sport rim nuih

ezzati said...

layankan jee...smentara tak de bini..haha

brat2104 said...

aku vote utk mereka b3... plg suka PS.. i like!!

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

jamil pn gedik gak..hahaahahah
gedik2 manja..auuwwww..
:P

miss nina said...

hahaha..PS ni suke manja2 lebih dengan kamu kan?
suwitt je dia :)

hati waja-pinjam nama untuk wajaku bolehkah?

eNaSaN said...

PS kamoo berhaTi canTik..sbb tue bila dia nmPk sPort rim yg cnTik dia nak..ehehhe

StingRay said...

baby: wah wah...hahaha...tgk lah.=)

nurul:thanx! =)

anon: sapa haa..habaq maiiii..=p

seseorang: semestinya! hahaha..

clark: dia seronok...kang poket aku sound aku..jenuh nak melayan semua.haha

noor: x de lah.biasa2 je. =)

selamah: awat cek garang-garang ni...nak kena pulaih telinga? ha? haha..

life: insyaallah..bila keluar? =)

cookie: manada..manada...manada...=p

ezati: sungguh.=)

rumaizah: haha...kang aku kirim salam.=p

kakuna: auuuuww!!!! =P

MISS:pinjam je..tadahal.hehe...=p

enasan: huh..nasib baik hati dia tak huduh.hahaha...=p