Wednesday, January 6, 2010

Semalam kannnn..... 3

"Jamilllll........bangunnn!!" mak aku bersuara.Aku yang sedang tidur atas sofa kegemaran mula bangun sambil buat-buat muka baik.Senyum.Senyum paling manis sambil tanya dah jam brapa dah.Mak aku berlalu ke dapur.Sambung kerjanya yang belum selesai.

POFFFF!!!......terjaga.Tengok siling.Mata berkelip-kelip.Terpinga-pinga.Tertanya-tanya.Tgk sekeliling,aku bukan berada kat Kedah.

Aku capai tuala,pergi bilik air.Bersiap ke tempat kerja.





Terima kasih mak,tolong kejutkan dari tidur.

5 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

rindu kat mak le tuh..
balik la kampung bro..

Razman said...

mak ko jerit dr kg tu..

Anonymous said...

mak ko mmg baik

Unknown said...

semalam kannn... ni cite pasal mimpi ko dengan mak ko je la ek

ezzati said...

tak abih lg rupanya..anak mak