Thursday, March 25, 2010

Setting terbaik.

Muka dah cemas.Tangan pantas-pantas capai kipas angin.Pintu bilik dikunci rapat.Kalau tak kunci nahas jugak.Dah pastikan semua lengkap,aku tala kipas angin ke arah tempat tersebut.

Selesai tala,aku hidupkan kipas.Tak lupa,aku pasang lagu sedap-sedap dari handphone aku.

Selesai hidupkan kipas..aku pergi duduk kat tempat khas tersebut.








Walauwehhhh....bila kena angin tu,nikmat dia sampai boleh mengembalikan kenangan nostalgia aku melepas 'habis madu sepah dibuang' masa mandi kat hilir sungai belakang masjid masa sekolah rendah dulu.Campur sikit dengan bunyi lagu tenang-tenang,rasa macam duduk dalam tandas Times Square ngan KLCC.

Cuma bunyi desiran pokok buluh ditiup angin je yang takda.

Aku cuba buat bunyi pokok buluh yang ditiup angin dengan bunyi mulut sendiri.

Gagal.







Jangan cuba di tandas awam ok.

6 comments:

White Bird said...

tempat tersebut?

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

sweet escape la sangat kan..kehkehkeh

noorafzan.blogspot.com said...

terbaik punya..
toilet di umah sendiri..
kena da kipas juga ye..
fuh2..

dapat la gatsby 1..

crazy_labelle said...

tandas klcc weekend barai gak bai... kecuali yg kne bayar rm2 tu..

~gUrL in pUrPle~ said...

tandas klcc yg xberbayar tu bau hanc***.. geli.. sbb kurang guna air kt ctu... yuckss...

StingRay said...

white: jamban.haha

mann: haha..sweett..

noor: haha..tandas sediri.

xrazy: tandas pompuan memang camtu.haha

gurl: yuck yuck...=p