Tuesday, March 16, 2010

Mengomel-ngomel 2

Kolam renang Presint 11 semalam,meriah tak patut.Penuh.Sebab cuti sekolah rasanya.

Brader jaga kolam tu,tabur klorin tak tau berapa guni.Klorin dia,mak aii...badan aku sampai bau macam kena rendam dengan klorox.Mata dah merah-merah.Bahana berenang tak pakai goggle.Pakai goggle ni susah sikit,kang masa menyelam nampak macam-macam.Baik aku takyah pakai.hahahahaha....

Malam ni berhijrah ke kolam lain pulak.

Hik hik hik...




P/S:Bila aku pakai swimsuit,aku rasa macam pakai uniform power rangers.Ketat tak patut.

12 comments:

Unknown said...

Oit.. nk join ko berenang,.. aku pon da lame x berenang nih.. Hohoho.. kalau mai sini, jangan lupe roger aku.. opis aku dekat je..

~gUrL in pUrPle~ said...

hikhik... power rangers warna biruker? ok saya warna pink... =p

brat2104 said...

perlu ke ko pakai baju mandi? seluar je x boleh eh? pakai tight pastu shorts..

aku x reti berenang.. masih mencari org yg sanggup ajar dan kolam yg x ramai org

miss nina said...

huh, jamil terer berenang lah :)
hebat2x... saya tak reti pun :P

Misya Idris said...

huhuhu power rangers kaler apa jamil?

Anonymous said...

post la gmbr ko pakai swimming suit!

cik selamah kundang said...

buat2 ckp xpakai goggle padahal pkai kan?xpun.bila pakai costume tu..memang mata jadi terang

Lazyf said...

owhhhhhhh...presint 11 rupenyerrrrr

TAF World said...

mengaku jer lah awak tu dah gemuk.. salahkan swimsuit pulak.. lagi tak patut..

;-p

Imma Yusri said...

dah giler berenang lar plak en jamil nih....

p/s : best pe jd power ranges, leh selamatkan dunia... hahaha

Anonymous said...

whoaah! lama x gi swimming...:D

StingRay said...

komander: anda pandai berenang? haha

gurl:ha...nak jugak! haha

brat: segan nak tayang badan kat orang.hahaha..

miss: tak pandai pun.renang tibai ja.ahha

tiger: biru la beb..baru romantik.haha

life: jgn harap.haha

selamah: wah wah...mata anda terang?

lazyf: dah pindah kolam lain dah.hahahhhaa...

wsr: gemuk sekarang ni trend lah.ramai orang kat dunia ni gemuk.awk je tak ikut trend.hahahahhaa...

naima:agak gila la sekarag.haha

red: last pegi masa darjah 6? =p