Monday, March 8, 2010

Aktiviti Hari Ahad

Disebabkan bosan yang teramat sangat,aku dan hausmet aku pegi Giant Kinrara.

Kat kampung,kalau nak berenang pegi je sungai.Masalahnya,kat taman aku,mana ada sungai.Parit banyak la.Memandangkan Putrajaya ada banyak kolam renang dan tak jauh dari Puncak Jalil,aku jadi teruja.Masalahnya nak mandi kat sana kena pakai pakaian renang.Jadi,itulah tujuannya aku ke Giant.

Memandangkan ni pertama kali aku pakai baju renang,jadi aku cari baju murah dulu.Kalau berenang kat kolam ni best,mungkin aku akan cari baju sedap sikit kot nanti.Tak gamak aku nak beli baju renang harga beratus-ratus.Masa aku cuba dalam bilik persalinan,aku gelak sorang-sorang.Sebijik macam alien.Ketat baiii baju dengan seluar renang ni.Nasib baik selesa.Masa pakai baju ni,tambah pulak sejuk air-cond giant...rasa macam berbogel.

Setel beli baju dan barang-barang lain,aku pulang ke rumah.

Malamnya,lepas maghrib,aku pegi Presint x (rahsia).Kat sana,membe aku yang lain main badminton.Aku lak pegi kolam renang sorang-sorang dulu.Lepas salin pakaian renang,aku terjun ke dalam kolam.Masa tu jam lebih kurang 8.15 malam.Tak lama lepas tu..membe aku datang join.

Kecebur...kecebur....kecebur....

Jam 10 malam.....aku naik dari kolam.Hujan dah turun.Brader jaga kolam pun dah tiup wisel suruh naik.Masa naik dari kolam,penat dia dah macam tahap joging.Berdegup kencang jantung aku.Dahaga jgn cakap.Sekarang...aku dah ada acara wajib.Berenang di Putrajaya seperti memerang sekurang-kurangnya 3 kali seminggu.









Part paling ngilu,masa nak naik dari kolam.Baju melekat kat badan baiii.Jenuh cover.

Gadis-gadis,sila tutup mata.

5 comments:

Unknown said...

Kalau datang sini, jangan lupe kontek aku.. no aku ko ade x? :P kalau xde, aku sunat ko lagi sekali.. :D

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

hohohoho....aku tau aku tau....
takyah nk cover2....
ekekekekeke...

Anonymous said...

lain kali tukar baju baiiii

~gUrL in pUrPle~ said...

geli geli cm iklan2tu.. geli geli.

Lazyf said...

ko g Presint brape?nnti ku terjah...hahaha