Tuesday, March 30, 2010

Cari Seluar

Aku terhendap-hendap pilih seluar yang aku berkenan.Dah jumpa yang best,aku pun amik dan pergi ke kaunter.

Setelah bayar,aku tanya kat akak cashier tu kat mana bahagian alter seluar.Aku nak potong kaki seluar tu sikit sebab aku bukannya tinggi sangat.Akak cashier tunjuk ke arah seorang lelaki yang berada di sebalik timbunan baju-baju.Setelah mengucapkan terima kasih,aku pergi ke arah lelaki yang akak tadi tunjuk.




"Bang...nak alter seluar." ujarku dengan penuh sopan.


Sepi.


"Aku pun datang sini nak beli seluar." balas brader tadi dengan muka habis sayu.Mukanya sedih-sedih.






Aku pusing laju-laju ke arah akak cashier tadi.Kelihatan dia tengah tunjukkan jari ke arah seorang lagi mamat yang lain...

Demmit!

9 comments:

Miss Orahome1 said...

ni first time komen nih!
rase mau nak gelak guling2x...Kesian brader tuh!!.

Unknown said...

Siang hang.. len kali, sengayut kat pokok rumah ricky, baru lah tinggi skit.. Hahahaha

StingRay said...

khai: jgn la guling-guling..nanti pening.haha

komandr: tetiba aku rindu ricky muzaffar.hahaa..

OuyOk said...

nak komen gak utk 1st time.

kelakar la kau neh..adoiyaiiii

ada said...

kah kah kah.. sian kat brader tu, niat suci nak beli seluar jugak disalah ertikan

Mimie.Candy Cane said...

ko memang slalu macam ni eh ?

farwalis said...

hahah. adoiyai. muka kau sayu tak jamil? haha

Lina Awie said...

hahaha..1pngakuan:jamil xtnggi!!!

sengal gk si jamil nie kadang2..(mamat tu ade gaye tukang alter sluar kot..);)

muneyPhotography said...

hahahahaha