Monday, March 8, 2010

Nugget KFC

KFC ada keluarkan menu terbarunya.Menu tersebut berupa nugget udang.Ala,yang bila beli dapat mangkuk apajadah tu.

Aku beli nugget tu untuk rasa.Dah bayar segala bagai,aku pun amik seketul dan terus gigit.Lepas aku gigit,aku sangat pasti adunan rempah dia tak balance.Tak ada unsur-unsur harmoni dalam kestabilan rasa rempah.Kena makan dengan sos baru lepas nak telan.Aku hanya makan seketul.Yang belen tu dah tak lepas nak telan.






Kenapa bau dia tengik macam ketiak macha-macha?

13 comments:

Unknown said...

macha yang bancuh kot rempah tue...hahahahha

Hazzy Ishak said...

tak penah makan
sebab tgk mcam tak sedap

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

tipu je tuh..
balik umh wt sendri je..
hehehe

cik selamah kundang said...

aku xpenah try weh.bila hang ckp camtu aku xmau cuba terus

Nazz@Purple said...

xrasa pape pon..dah hilang kemanisan udang nya..iklan cam bagus je..

Lina Awie said...

huhu..slmt la ALLAH xizinkan aku mkn udang...
t'selamat drpd mkn bende alah yg rs cm ketiak macha2 tu..hahaha

Anonymous said...

aku rasa macha2 yg tgkp udang tu

alhariesz said...

itulah resepi rahsia Colonel Sanders....kepit & kepam...

WAHAHAHAHAAHAHA

~gUrL in pUrPle~ said...

eeeeeeeeee... saya namo makan... jgn belanja saya bndatu.. hik hik.. nak blanjaker? =p

crazy_labelle said...

knp dalam iklan nmpak sgt menyelerakan? tp ak mmg xmakan udang pon... hoho...

Cik Cookie said...

CC tgk pun xterliur.
biasa pantang sebut kepsi mesti cam laju je nak beli

Lazyf said...

Jamil, naper ko kata rase dier cam ketiak macha?ko pnah rse ketiak macha ek...ek...ek?

Larikkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

- nalza - said...

dia banyak bubuh kas-kas kot.. hahaha..
takpun tukang masak dia macha, saje nk prank customer, dia kepam kt ketiak dlu..
buwekk.