Wednesday, March 24, 2010

Kebengapan Jamil

Aku berdiri depan cermin.

Puas aku cuba tutup mata sambil mengawal pandangan.Senang cerita,tutup mata tapi masih boleh tengok.Dapat bayangkan? Ok la..aku straight to the point.Aku nak tengok rupa aku macam mana bila pejam mata.Itu ja.Jadi aku berdiri depan cermin,sambil pejam mata sambil curi-curi tengok.

Gagal.

Susah yarabbi.Susah dia macam masa nak makan megi panas-panas berasap.Terkial-kial.

Aku terlupa aku ada telepon berkamera.Aku keluarkan henpon aku,pejam mata dan tala kamera ke arah aku.

Snap!

Selesai.Semudah alif ba ta..wan tu tri dan A bi si...






Harap-harap aku tak jadi bahan hiburan iblis sekeliling aku.

11 comments:

nasikputeh said...

hahah...

mencarut ape ni...

pejam mate..

pastu ko bygkan je camane muka yg ko nk..

tp sila jgn bygkan farid kamil..

haha..

Misya Idris said...

huhu kau ada terfikir nak amik gamabr time tengah berak tak?. uhuhuhuhu

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

nak try buat jugak lah

Ann said...

takde keje tol..

Sky0ne said...

takpa bro gua sapot lu...usaha tangga kejayaan...kahkahkah

Lina Awie said...

pnh gk wt keje nie..hehe..ngadap cermin sbb nk tngok mata sndri bile t'pejam..tp,b'jaye la,utk sblh mata je..;p
then,ade gk kwn2 yg dajal gi amik gmba time tido..so,dpt le tngok yg natural...

Unknown said...

hahaha....sengal

miss nina said...

isk..isk..geramnya kat jamil
ade ke patut begitu??

Anonymous said...

ko pakai camera jenis pe tu...takut2 bertukar plak muka ko jadi johnny depp ka

TAF World said...

sorry to say..

Macam anjing kejar ekor dia sendiri..

underdog...

mr**D said...

ko mmg xda keje ke???hakhak....