Thursday, May 21, 2009

Semalam yang hangat 5

"Brapa harga kereta ni bang?..."
"Dalam sejuta ringgit..." jawab jurujual kereta tersebut...

"Ciss......silap aku amik ferrari model lain aritu...yang ni lagi cantik...." ujar aku sambil memandu Ferrari yang aku baru beli minggu lepas keluar dari kedai kereta tersebut......rasa kecewa sebab awal sangat beli....kan dah kuar lak Ferrari versi baru..lagi cantik.....

"Brapa harga barang kita shopping tadi?.."
"Ada le dalam seribu ringgit.." jawab membe aku kat sebelah....masih lagi di dalam kereta Ferrari...

"Ala...baru seribu ringgit....duit kita banyak lagi..."jawabku tenang....

Aku terus memandu...di depanku lebuh raya terbentang luas.....mata aku berkelip-kelip....

buka tutup.....
buka tutup.........

buka.......

tutup.........

buka......




dan aku terkejut.......




Tiada lagi lebuh raya....hanya kipas siling yang kelihatan.....











Cilakak!......aku mimpi rupanya!

12 comments:

makwe joni said...

x pe lah ..aku doakn mimpi ko jd kenyataan..

ok?

oi..dh kaya nnt, izinkn aku pow ko slalu...lalalala

Taz Jaafar said...

berangan lebih ar ni :p

hanie said...

haa..tu intro nk jd jutawan la tu..
jgn lupe kengkwn lak weh..
hahahaha!!

KakiTangan said...

haha.. mimpi xhengat.

~gUrL in pUrPle~ said...

xper... at least dlm mimpi dapat.. ekeke... tp saper tahukan di masa depan? smoga berjayalah...

pari pari syurga said...

mlm ni baik ko doa mimpi camtu lg...


hehehehe.

makwe joni said...

jap-jap...tp aku syak ko ni mau boros klu jd org kaya..

jd aku tambah r doa aku

"ya allah jdkanlah mamat ni orang kaya yg x kedekut dan x boros supaya aku sng nk pow beliau..."

pari pari syurga said...

jawi.....






ko suruh aku tulis "jawi" kan?
hahahahaha.

Myn ♥ Zugha said...

mcm besh je berangan cenggitu..

nk join la..hehe

Kapten Luffy said...

pergh

mimpi kaya

StingRay said...

citah: aku buat2 x kenal lah..hahaha

tazz:cita-cita dalam tidur..=p

misz:tak lupa punya...aku buat wet party nanti...hahahah

kakitgn: nak join?...seat blakang ferrari kosong lagi..ahha

gurl: sila bg saya rm 3 juta sekarang...=}

pari: malam ni aku nak mimpi bawak feri plak...feri ferrari...

citah: macam cerita sinetron lah kamu ni citah....haha

pari: errr......aahhh...abaikanlah...kanak- kanak bawah umur...he he he heeee

zugha: jom jom.. =}

monkey: best kan?

Anonymous said...

iayak..

sygnye.. mmpi best tu. haha..