Monday, May 4, 2009

Sapa Kenal Pelakon Tamil ni?


Aku bukan peminat filem tamil...tapi disebabkan sorang pelakon ni..aku mampu tgk sampai habis sesebuah cerita tamil lakonan beliau...ya..hanya kerana aura lawak gampang beliau....ala...yang pakai baju singlet tu.....kalau dia ni berlakon....sumpah aku memang akan gelak sakan....kalau tgh tukar-tukar channel tu....kalau terjumpa muka dia memang aku akan stop...memang stok gelak besar dia punya lawak....ada satu filem tu....dia main-main tali gantung....macam gampang...




Sekali lagi...ada sapa tau sapa dia ni?...


UPDATE- TQ TO QISHIE dan classmatenya.Aku da dapat nama pelakon ni... SENTHIL...haha..ok..aku nak selongkar youtube cari cari aksi-aksi senthil ....nak bergelak sakan jap....

11 comments:

Kapten Luffy said...

pelakon lama tu

aku pun tak tau nama dia

kakaka

Jard The Great said...

haha.. monkey jawab cam die tahu.. hahaha..

suya said...

roni saravanan.

qishie said...

classmate aku cakap

tu pelakon lama..


nama dia senthil

StingRay said...

monkey; haha..x pa x pa..

jard: ko tahu ke jard?... =}

suya: banyak la ko punya roni..hahaha.....=p

qishie: beb...ko cakap kat membe ko tu....tq bebanyak...aku da google..memang betul nama dia senthil...hahaha....ko pun sama..tima kasih banyak2... =}

jo said...

ni jiran aku zaman skola rendah..
tapi aku bukan dok kat estet wooo....

unicorn said...

ni bukan mamak yg keje kat bai tu ke?

Milimilo said...

aku boleh lyn cite tamil kalo aku mute kan suare die..muahaha

qishie said...

haha..

tade hal beb..

nanti aku balik mesia ko belanja mapley sudah..

:p

cik selamah kundang said...

aku suggest hang p lyn sivaji.komfom gelak xberenti

pakmatkopi said...

aku pn x knal tp mmg aku x mis tgk klu dia dan vadivel ada.