Friday, May 29, 2009

Hapacrita Flashback

Aku buat blog ni dulu..sebab suka-suka...aku suka nak merepek-repek.2 bulan lepas aku membebel dalam blog ni,baru aku publish kat orang.Masa letak meter kat tepi tu,bila meter tu berjalan,gila punya seronok.Letak pulak follower,ada follower join,aku tersengih2.

Selepas tu,semuanya terus bertambah.Memang aku tak sangka langsung ada orang bleh terima stail aku menulis.Tulisan main-main camni pun ada orang baca rupanya.

Nanti lah..mungkin aku akan ajak semua follower tu buat gathering ke..apa ke.Bila aku dah bersedia nak dedahkan siapa diri aku.Ye la,korang semua tahu aku ni kejap Jamil,kejap Karim, kejap itu kejap ini kan?

So,terima kasih le sesapa yang singgah ke blog ni.ok..aku tulis ni sebab aku tak sempat nak merepek-repek.Keja tgh banyak. =} Tgk le petang karang.Kalu da siap aku bagi le sedas dua entri.

Salam.
(Pengarah HapaCrita yang Kacak Serta Hensem)

11 comments:

makwe joni said...

ko mcm berhati gebu je di pagi jumaat yg mulia ni....

abg mekanik hr tu bg salam lg kt ko ke?

Lazyf said...

merapu merepek la beshhhh dr citer hal org len...hehehe

terrarosa said...

aku pom nak terus terang,
aku masuk blog ni sebab kucin gemok itu.. dan aku suka citer pasal kehandalan ngko ditempat kerja.
wahahaaaaa....

DramaQueen said...

ow..kucing.. aku ske blog ko ni kucing..sbb aku suka kucing.. lagi2 ko ni ada ciri pengucingan tersendiri..

mari mengucing..lalalalalaaa

~gUrL in pUrPle~ said...

xmo gathering... xmo.. xmo... hahahah ekeke

lizs said...

ha ha ha

macam tau jer kenape nk wat gathering...

hahahahahahaha

pink_butterfly said...

slamat bbuat kej..esok ble cuti dgn aman sentosa...!

Anonymous said...

nama ko jamil karim bin????

StingRay said...

citah: hati aku memang gebu...jgn raba-raba tau...hahaha

lazyf:betul-betul =}

terra:aku memang handal..dan kacak.hahahahapacrita?...

gig: meeeaaauuuuuuuuwwwwwrrrrr....! haaha

gurl: x nak sudah. =}

lisz: napa ye?..hahhaha

pink: tqtqtq.. =}

life: bin tengku shariman mustafa maarof andika tun alam shah.... =}

Anonymous said...

ko mmg pnye mrepek mmg best. kdng aku bce smpai trkentut. haha..

Kapten Luffy said...

gathering ko belanja

heheh