Monday, May 11, 2009

Bege

Aku bergegas pulang dari opis...jam dah 11 pm....opppsss....duduk dulu atas sofa..buka channel astro tgk siri Chef At Home....cari mood nak makan jap....bukak tgk dia masak stew..peh....stew apajadah lewat-lewat malam camni...x kena slera aku.....aku tutup tv dan bergegas pulang.....

Dalam keta aku da bayang macam-macam nak makan..itu la..ini la.....last-last aku amik keputusan untuk beli bege.......

Aku tiba di taman aku 30 menet kemudian dengan perut super duper lapar.....air liur dah banyak...kalau ada orang cium mulut aku time tu memang malang...rasa air liur la..ha ha ha...

Aku parking keta sebelah kedai bege peberet aku...selalu aku beli bege sini...sedap gak....aku menghampiri kedai bege tersebut dengan kelajuan yang sederhana.....walaupun perut lapar...imej perlu dijaga....baru brad pitt.....

Sampai ja depan kedai bege tu...aku pun buat pesanan....baru nak pesan ikut akal yang waras...perut aku laju je memintas dengan menghantar isyarat kat mulut....dan pesanan aku terus jadi pesanan yang penuh nafsu dendam....


"Bang..bagi bege ciken double letak cheese triple eh..."..aku membuat pesanan dalam senapas...eminem pun buleh naik ngilu bila dengar...













Brader yang tengah kusyuk masak bege tadi tercengang bila dia dengar apa yang aku minta dan beliau mengulang-ngulang pesanan aku tadi beberapa kali untuk penuh kepastian......

Aku rasa aku pelanggan beliau yang pertama order sampai triple cheese.....besok-besok nak buat triple kuasa dua plak lah....

16 comments:

Jard The Great said...

ala..buat bege sendiri lagi puas hati.. ahaha..

buat triple kuasa dua cheese pon bole..

Super Nia Hana said...

perghhh..chicken double burger triple cheese,,bebetul ko lapar

Cik Bulat said...

besor bebenor selera ko..haha

ezzati said...

meninggggiii la ko pasni

Nadiah Suhaidi said...

ahahah salahkan mulut lak ye :P

Faizul said...

hahaha..
memang betul2 lapar ko ni..

Anonymous said...

nasib kau tak order 'burger ayam campur daging, extra cheese, sayur lebih,taknak tomato taknak timun bla bla bla bla'

kalah bigmac kot.

lagi ternganga abg tu nnt.

Aima Othman said...

makan ke apo neh?

qishie said...

kolestrol kot~
huuu

Kapten Luffy said...

ada letak cheese ek?

tak tau

paiseh said...

bege apa masuk neraka..?





begelumang dosa..

Milimilo said...

order mcd bole x demand2 cmtu eik?aku suke chese mcd..huhu

~gUrL in pUrPle~ said...

sedapnyer.... jom tambah berat badan...hehe

izaryda yasin said...

gile x bleh blah...

huhuu..
dasat..

makwe joni said...

perghhhh...best r bege tu...

nk ngicak buleh?

elleh..tp oblong bege lg best

EN.ROBOT said...

selera naga ko nih.,,.,.~
muahaha.,,.~