Thursday, May 14, 2009

Ghairah

Semalam aku berbaring di atas tilam....lampu dah ditutup....kipas dibuka dengan kelajuan sederhana....macam biasa....aku berpakaian boxer dan tshirt untuk tido.....selimut aku dah ready kat sebelah kiri.....

Aku menunggunya dengan penuh debar.....gila tak tahan......dah lama x rasa beb....jantung dah dup dap dup dap....nafas dah turun naik....memang tak sabar gila....peluh jantan dan memercik kat dahi......

Sedikit demi sedikit aku dapat rasa kehadirannya.......dia menghampiriku......aku semakin tersenyum lebar.....semakin tak sabar....semakin dup dap.....dann.....


Pehh...datang jugak hujan akhirnya......aku tersenyum puas......da lama x hujan...aku tarik selimut...baring sambil buat aksi paling gedik-gedik.....

















Gila sedap tido time hujan.....

15 comments:

terrarosa said...

wahaha...
kesian ngko ,
aku gan ujan tiap2 malam dapat beb !

(err... serius kelantan sekarang , hujan tiap malam... apsal aku kena buat ulasan lanjutan plak ni ? )

ierma said...

perggghh!sib baik nafsu wa dpt dikawal hahahahahaha!

loti mukhtar said...

berdebor debor membaconya...selama ialah malam paling syahdu..didakap oleh bantal2 muchuk ku yang paling best x_x.heaven ku rasa

ejdeejasmi said...

adoiii..penuh puitis nak ckp yg hari nak ujan..hihi

Cik Bulat said...

ak pantang tido xde slimut..
ahaha..tetiba..

devoted lily♥ said...

ya tuhan.. saspender aku bace..
nk ckp mlm td ujan je rupenye..

EN.ROBOT said...

tu lom kawen lagi tu, klu x,.,. laen dah cite ko nih,.,.hehe~ :p

StingRay said...

terra: ko duduk negeri hujan?..haha

ierma: hah!..laju je ko eh..haha

loti: hah....camni pun da bedar...blum hakkor lagi nih..haha

ej: puitis kan indah..hahaha

pikok: kalau guna cadar? =p

devo: mudah kucar-kacir lah ko ni..haha

en: ha ha ha...da kawin belum?...wekkkk....

Anonymous said...

hahaha..kesian...
panas sgt kat sane yer..karaoke byk2
t konfirm ujan turun...
ahaks

pari pari syurga said...

wahahaha....
tau takper.....
aku pun bru dpat rasa ujan mlm td....
nikmat btul tido....
ehh...
bumi ko dgn bumi aku sma ker?
hehehehe.

momentinlife said...

kan best klu betul jadi bila
'nyanyi sumbang, hujan akn turun..'
heheh

Kapten Luffy said...

ko mesti beimaginasi ni

StingRay said...

selipar: aku tak minat karaoke..=p

pari2: aku bumi malaysia..ko? =p

moment: x da kemarau lah kalau camtu..aahaa

monkey: eh..manada..manada..tak da tak da...hahahhaa

JO said...

ahahahahah ya keeee :P

brat2104 said...

aku igt ko tunggu nyamuk.. x sabar nak sembur