Friday, May 15, 2009

Hari Ini Hari Jumaat

Aku turun dari kereta gaya ala-ala hero-hero melayu dalam drama kat tv jam 6 petang...macho tak hengat.....amik kemeja dan bergerak ke tangga opis....elok nk sampai dekat tangga..kelihatan mekanik bawah opis aku lepak tepi tangga...

Dia tersengih-sengih melihat kedatangan aku......aku angkat tangan tanda mesra..bila sampai dekat aku pun cakap...

"Selamat pagi....eh..pagi lagi ke nih...." aku cuba buat-buat kelakar lebih kurang sambil tgk jam tgn aku...

"Assalamualaikum...." dia balas sambil senyum......












Pedih...pedihh....

7 comments:

Misya Idris said...

huhuhuh sentap!

Aima Othman said...

waalaikummusalam...:P

makwe joni said...

perghh..sungguh jumaat beliau yg memberi salam pda ko tu...

sampaikn slm anak soleh kt beliau

hahaha

Milimilo said...

memang pedih..menusuk qolbu..hahaha

Kapten Luffy said...

wassalam


hehe

JO said...

ahahahah ko mesti tersedak jer lps tu ahahhaah

StingRay said...

tiger:sentap bebbb..haha

aim: =p

citah: ko datang sini la..bg salam sendiri...amacam?

mili: jarang kena camni..haha

monkey:=}

jo: sempat cover..haha