Monday, May 4, 2009

Kepada Pemenang...

Hadiah aku da beli...tggu pos ja petang ni........pikir pasal hadiah korang ni lagi susah dari jawab soklan periksa SPM...naik ngilu kepala aku memikir nak belikan apa.....dah sampai Paris aku cari....patah balik ke Botswana...pegi lak ke pulau Azores.....patah balik ke KL....last2 aku tibai menda alah nih.....apadia?..korang tggu je la sampai kat rumah korang...bagi seperais sket..

Hadiah cikai-cikai ja...nak hadiah kaw-kaw...?korang tggu korang jadi pelawat ke 100k lak nanti...haha...lambat lagi...aku jangka lagi 2 tahun...wahahahha....sempat aku kumpul modal...kasi hadiah gempak sket.....nak hadiah Ferrari?...ha..klik le iklan nuffnang aku tu banyak-banyak...

Teruskan bersama hapacrita......rilek-rilek di sini....santai-santai...gelak-gelak.....nak serius-serius pegi cari ayah pin...dah jumpa lempang dia laju-laju....pastu pijak perut dia laju-laju jugak....lagi afdal kalau sampai mulut keluar darah-darah...ha sapa lagi seko tu..yang mengaku rasul tu...korang pegi tangkap dia...da dapat bg kuar darah kat mulut jugak......

Cakap nabi bukan nak dengar diorang ni....mandai-mandai buat ajaran sendiri......








Ok...teremosional sebentar... ha ha ha...

4 comments:

Anonymous said...

ganasssz ghitewww..

Jard The Great said...

wow... first time aku rase ko merepek kat blog ko..
gler ganazzz.. hahaha..

Milimilo said...

aku xnak terjumpe dgn ayah pin,belom sempat aku pijak2 die,die da hembus bacaan taik die kat aku..aiyark..mnakotkan

makwe joni said...

pijak perut dia laju-laju jugak....lagi afdal kalau sampai mulut keluar darah-darah......

aku mmg terer bab ni