Tuesday, May 26, 2009

Aku harap aku tak jadi macam ni....

12 comments:

Milimilo said...

haha..sengal gile..boleh pulak die bangun buat muke cool lps dah wat aksi lawak terbang dgn bola

Milimilo said...

seteruk2 aku yg xreti men boling neh, aku pnah terbaling bola ke belakang je..

terrarosa said...

hahahaaa.. kadang2 menda yg kita takut tu jugak yg akan berlaku...

jadi berfikirlah seperti Juara
iklan ini ditaja oleh kasut bowling cap ayam !

Kapten Luffy said...

muhahahaha

sungguh kasihan

qishie said...

aku paling2 bola jatuh ke belakang je la.
tapi cam menarik gak gaya ni..
konfem strike..

huhu

Anonymous said...

confident dah ada...cuma terlebih confident kot..haha

bokbon said...

agaknya lepas tu dia pegi menangis dalam tandas kot..takpun bunuh diri.

Elin said...

oh...mamat ni....dia juara semua acara yang dia masuk..

tu trademark dia, pas dia menang, untuk strike last dia akn wat cmtu dengan sengaje sebenarnya...

ierma said...

insyaAllah...kalo disertakan ngn smayang hajat...kompem ko xkn jadik camtu hahahahahaha!

momentinlife said...

weeee
ko nk men boling ke?
ktne? nk join! haha

StingRay said...

mili: hahahaaaa......aku tgh terbayang ko terlepas bola ke belakang....

tera:oit oit...buat iklan eh?..kena bayar kat aku...haha

monkey: ko x penah kena camtu?

qishie: tak nak cuba buat?..terbang tuuuu....hahaha

life: malu tu woooo...hahahaha

bokbon: aku rasa dia pegi makan keropok lah....tenangkan fikiran...haha

elin: oyeke?...hahaaa

ierma: nanti aku cuba...haah

moment: irian jaya....=}

Unknown said...

adeyh....malu gile..ade cameraman lak tu..