Thursday, May 14, 2009

Love Bite


Gila tak berseni aku makan tembikai...

13 comments:

loti mukhtar said...

sungguh anggun lovebite kamo

Jard The Great said...

erkkkk... keciknya mulut kamu.. =p =p

makwe joni said...

ek la.. seni r sgt..ni klu pn francess nmpk..mau ditongsampahkan saje hasil karya 'seni' ko tu..

cheit...


p/s : oi..tembikai x best r..jambu lg best..br adventure

makwe joni said...

ha..lg satu..nenek aku suka mkn tembikai sbb sng nk mkn sbb beliau x de gigi..

adakah ko juge x de gigi seperti nenek aku?

DramaQueen said...

seni la tu... seni style kucen makan.. haha..

KakiTangan said...

mkn pon kene berseni ke? hehee

Aima Othman said...

seni laaa sgt :p

paiseh said...

oit!! lucah...
gua nampak bontot!!!

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

ceh..tajuk punya la grand...potong stim aku...

en_me said...

tembikai memang murah ghitewww.. salammms

ezzati said...

erkkk...cumei2..nak tembikai tu sket..

k.e.r.i. said...

aku pun nampak bentuk bontot!!

StingRay said...

loti: hoho..anggun?

jard: tembikai tu sedepa lebarnya... =p

citah:jambu pun aku da makan lah...ko ni macam duduk england lah...

gig: haha....banyak la ko..

kakitangan: main dota pun kena berseni..haha

aim: seni la tu...haha

paiseh: peh...laju je otak ko eh...haha

pentoi: ni mesti google menda pelik-pelik nih..haha

en_me: betul2..murah beb...sedap nak mengketedarah....haha

ezzati: da habis..cuba lagi...haha

keri:haha...ko ngan paiseh sama ja...haha