Thursday, May 7, 2009

Semalam yang hangat 4

Semalam aku dan rakan-rakan terdekat pegi Bangi....kat SOHO...ala..yang tepi jalan tu..pegi sambut besday membe...berbelas orang jugak lah......

Dah siap-siap makan....siap2 gelak-gelak...siap2 makan kek besday...ada membe aku bagi cadangan pegi karaoke.....memandangkan aku hanya menumpang kereta membe-membe..aku tiada pilihan....aku terpaksa ikutlah........oh ya...makan dibelanja...selamat duit aku....

Ok...mari aku bercerita sket....kali pertama aku ke karaoke ialah kira-kira hampir 2 tahun dahulu....opismet aku nak blah..dan dia nak blanja semua staff nyanyi-nyanyi.....aku malas ikut...tapi setelah dipaksa dan digoda oleh perempuan seksi..aku pun akur......aku masuk dalam bilik karaoke tu dengan terpaksa..masa masuk aku nampak mat saleh teguk air warna kuning....nak kata teh o ais memang sah-sah bukan....teh o ais apanya berbuih buih macam air koka kola....kalau teh o ais bleh aku pau..

Bila masuk dalam bilik tu....hanya aku seorang lelaki...yang lain semua perempuan...aku duduk atas sofa kat situ.......x sampai 2 minit aku dah bangun balik....ucap selamat tinggal kat opismet yang nak blah tu.......dan aku kuar....balik....

Berbalik kepada cerita semalam....

Buat pertama kali dalam idup aku...aku lepak dalam bilik karaoke.....aku duduk....dan tgk pada skrin depan aku..kelihatan video klip Siti Nurhaliza sedang dimainkan....aku terus membebel dalam hati sebab suara siti langsung x sama dengan yang pernah aku dengar.....setelah bebrapa saat baru aku sedar membe aku yang nyanyi rupanya....ok.....aku tersilap....

Jenuh membe2 hulur mic suruh nyanyi.....bila aku pegang mic....dan sampai giliran aku nak nyanyi....sepatah haram suara tak kuar dari mulut aku.....mulut aku kelu.....aku berikan mereka mic tadi.....dan hanya duduk melayan lagu.....

Ada membe yang menarik sakan..suara dah tahap Mus May......memang tinggi.....ya..aku kagum dengan kebolehan mereka nyanyi.....oh ya lagi....karaoke juga dibelanja???

Balik sampai umah...mandi2 kejap..pegi lak rumah membe kat Equin.....disebabkan aku bukan seperti lelaki tipikal Malaysia yang minat bola....aku pun main tengok ja....masa game tgh berlangsung...aku sokong MU..nampak macma bleh menang....dan mereka menang..terer betul aku.....dan semalam aku sokong barcelona lak....dan mereka menang lagi...hoho....

Kul 6 pagi balik ke umah....buat apa yang patut.......peh tu buka laptop sambung keja.....kul 9 gerak ke opis......

Sekarang aku dah macam nak meletup......tu pun sempat ngomel kat blog ni lagi....

Ok...aku nak tido.....

15 comments:

OREOO said...

woahh..
kirenyer..
ape yg bro sukong,
msti menang eh??
plzz bro..
sukong team netbol skola saya!!:DD

NFA said...

hahaha..
bru nk tito?
nyte2..
;O

Jard The Great said...

eleh... ko tak tido pon.. penipu... ehehe..

Nadiah Suhaidi said...

sll kah dtg bangi? ku duk area2 bangi ni lah..

bagusla dapat kuar dr bilik yg semua pompuan 1 teruna tu keh keh keh maksudnya hati masih suci murni :P

terrarosa said...

aku plak 1st time layan bola masa France 98 , Brazil kalah ,
sampai la aku menderita .

hampeh !

______________________________ said...

cian gle kat cealsea....
da kompident nak menang 2...
kene potong tang corne jah...
idop MU....

paiseh said...

brader.. bangun brader...
malam jumaat nih...!

Kapten Luffy said...

sabar

memang mcm tu kalau suara tak best

susah nak keluar

kakakakaka

LanaBusyBee said...

oit...tdo kt opis ke apa tuh??haaaaih...semalam gila panaih, aku ingtkan panaih tuh agagaga

ezzati said...

jom g karaoke ngan akuuuuu..

cik selamah kundang said...

hang karaoke nyanyi lagu siti ker bro..kalo ya aku kagum

makwe joni said...

anak soleh betul r ko ni...

bagus-bagus

zonaku said...

salam...
oooo.. y kecoh² smlm tu korang la rupanya.....

StingRay said...

oreo: lebey kurang la..ahaha.....netbol?...boleh..upah awek cun sorang...hahahha

fafaz:nyte nyte... =}

jard:aku tido la...hahaa

nad:x sangat..jarang2... =} haha...gila nak lepak situ..mati kutu aku beb...

terra: lembut sangat hati ko nih...haahhaa

_: x da rezeki..haha

paiseh: ok ok..jom baca yassin...ha..ko ke mana tu...lajuu ja..hahaa..

monkey: hahaa....sedap sangat...kena simpan..

lana; ala...tido kejap ja..haha

ezzati: ko nyanyi sorang2 lah..haha..pekak telinga aku dalam tu...

mooney: cadang nak tarik lagu m daud kilau...x pasang plak..haha

citah: aku memang bagus..

zonaku: ko yang berlakon jadi kauter pembayaran kat kedai malam tu ke? ahha

Milimilo said...

sengal..mesti malu nk nyanyi sbb suare sumbang..haha
hati aku kuat kat man u tp aku flexible..mane2 team bole masok..