Monday, April 6, 2009

Weekend yang membuatkan perut aku bahagia...

Aku: "Gambar..aku tak ada masa lah nak karang cerita...
ko tolong ceritakan kat diorang apa yang aku
makan ujung minggu bebaru ni...boleh?"

Gambar:"Okeh Jamil...ko buat je ke ja ko..biar aku
ceritakan kat diorang semua..."

Aku:"Tengkiu ahhh gambar!!..ko memang ensem!"

Gambar:"Ko pun ensem gak Jamil...ha ha ha"





Hati Waja: "Gay..!"




Kepingan daging lembu yang enak..


Raspberry Cheesecake...oyeh bebeh..oyehh...


Asam Podeh akak aku masak...


Laksa akak aku.....kuah pekat..aku suka.. =}


Resipi sejak dari sekolah rendah...laksa campur keropok nih...
memang tak pernah gagal buat aku meleleh air liur...


Ikan Paus Masak Steam....bukan stim yang tu tau..auwww...


Sabak.....


Udeng deng deng deng.....


Aku suka daging bakar.....


Sos tu sedap beb...


Rojak ni bleh tahan....

17 comments:

Jard The Great said...

cish.......... aku rase terkurang pahala posa aku ari nih sbb entri nih buat aku terliur..

cish.............

Storyfazz..... said...

klo blan posa ni leh wat rmai org kntoi posa..ko pun sma skli dpat bhgian sama...ehh3

hanie said...

nih edisi melantak ms weekend ke..
hahahah

~~ciss..terliur sungguh!

pink_butterfly said...

adehh, tliur daku dbwatnya...

Tyna Aizat said...

bikin sy lapar saje.

Syazni Rahim said...

lapar trus perutku ini...

Aima Othman said...

perghh!!! ko telah membuatkan ayaq liur aku melelh bace blog ko ni...sedap nyer...SABAK tu kat ne?

terrarosa said...

sshhhh...
jangan bagi tau Boss aku,
aku selalu juga pecut kereta hampir 2 jam membolos waktu pejabat untuk cari Raspberry Cheesecake !!!

*lelaki waja suka makan kek?
kompius....

cik penguin said...

nmpk sedap2 belaka

*aku tetap suka hati wajamu, =P

paiseh said...

takde simbol halal pun... lu ni biar betul..

hahahhahaa!!

ierma said...

ya Allah....
melelehnye air liur aku...hahahaha

KerEpeKuBi said...

xde la best sgt~~(ayat dengki..hahah)

StingRay said...

jard:camtu pun da tergoda.. ha ha ha

fazz:sapa suruh tgk..ha ha ha

misz:keja penat-penat...sekali sekala kena enjoy..ha ha

pink:ha ha ha..kesiann.. =}

lover: kesiannn...cepat pegi kantin.. =p

syazni: pegi makan..jgn tangguh2.. =}

aim: area taman melati..tepi MRR2 =}

terrarosa: dalam kegagahan lelaki....tetap ada kelembutannya...contohnya lidah...lembut dari gusi..hehe

siti: ati waja aku kembang siot ko puji dia..ha ha ha

paiseh: simbol halal dia cop kat udang tu...lagi rare..haha..
aku tipu...

ierma: teruskan meleleh...hehee.. =}

kerepek: kesiannn....dengki dengki...haha

A a D i I ? said...

perhhh..lu bikin gua leleh laaa...
slrrpppp... =)

eliza said...

apa pasal aku rasa mcm mo telan jak lptop aku ni..huhuhu

StingRay said...

aadil: ha ha ha....ilusi optik ja tu....=p

eliza: jgn beb....bateri laptop tu bahaya kalau telan....sticker kat laptop tu buleh la kalau nak telan sket2...hehehe

brat2104 said...

ko suka makan2 kan? cadangan aku, ko gi kat bukit indah..kat situ ada:

1-medan selera. ade kedai selera mutiara.. leh tahan gak la.. pastu ada kedai western food (has kot nama dia).. pergh.. best giler... murah pon ye gak

2- cafe ar-rayyan.. mknn itali... ada lasagna besar.. harga rm7.80 je.. mmg best ah.. semua keai melayu lak tu..

kalau ko jenis suka buffet bagai nk rak, ko gi la kat times square.. ada hartz chicken buffet.. rm21 kot.. best giler ah!

selamat mencuba!