Tuesday, April 28, 2009

Keluhan Hati Waja

Hati Waja:"Jamil....aku tgk ko ni manjakan sangat la KRISS EVO ngan perut ko tu...."

Aku:"Napa ni?...apa aku da buat?"

Hati Waja:"Ye la..apa diorang nak semua ko beli....jgn manjakan sangat....."

Aku:"Alaaa...ko jeles ehhhh?.....hhahaha.....ko jeles sebab aku tak belikan ko apa-apa kan?"

Hati Waja:"Ada la jugak....he he hee..."

Aku:"Ko ni kan...macam-macam lah....hahaaha....tak yah la merajuk-rajuk......ko cakap kat aku..apa yang ko nak?...mp4 player?..kasut roda?....sudip memasak?......buku panduan suami isteri?.......ko cakap ja beb....aku leh bagi...."

Hati Waja:"Kau ni terlalu memikirkan kebendaaan lah Jamil....aku cuma perlukan lebih banyak zikir dan alunan bacaan Al-Quran dari kau Jamil....itu sahaja....."











Aku merenung jauh.....tanpa mengelipkan mata.....sambil cuba nyanyi2 lagu nasyid dari brothers....teman sejati....

6 comments:

cipan said...

sungguh menusuk kalbu aku....

OREOO said...

sebaknyer rase..isk2

makwe joni said...

hah..buat pertama kali aku kehilangan idea untuk menidakkan kata-kata ko

Milimilo said...

باڬوس بتول هاتي واجا تو..اكو ستوجو دڠن دي.

Milimilo said...

huhu..aku tere tulis jawi..aku dah lama xdgr nsyid deh..lg kecewa hati waja aku. :)

Jard The Great said...

ish.. ko tak servis lagi kriss evo ko tu??? siannye die.. huhu..

psst.. ke ko blom bayar cukai kereta nih??