Thursday, April 2, 2009

Rambut kena potong jugak....gila apa simpan panjang-panjang,aku bukan perempuan.

Mggu lepas aku pegi kedai gunting rambut peberet aku....kat situ ada 3 orang tukang gunting...nampak ja aku datang...diorang tu dah tau apa fesyen rambut aku nak buat...dan siapa yang patut gunting rambut aku....

Tiap kali datang..sorang ni ja yang akan gunting rambut aku....masa mula-mula datang dulu aku try semua...last-last aku pilih sorang mapley ni..sebab dia paling pro....masa aku datang tu aku sorang ja pelanggan.....

Aku biarkan dia gunting rambut aku...pada masa yang sama aku layan majalah yang banyak kat depan aku...komik pun ada....aku tak tgk cermin..

Sedar-sedar mapley tu cakap dah siap.....aku pun letak komik dan tgk muka aku kat cermin....mata aku terbeliak.....jantung aku debar-debar.....paru-paru mula buat-buat semput......













Aku nampak Tom Cruise dalam cermin......tak lama kemudian aku mula sedar yang muka dalam cermin tu muka aku.....


Keadaan kembali normal........

21 comments:

momentinlife said...

yeah 1st!~ huhu

Jard The Great said...

nak gmbr.... =p

makwe joni said...

tom cruise la bagai..

weh, skrg ni zmn yg kena ada bukti..x de bukti blh jln r

hanie said...

haa...
up gambar sebijan..
bukti weh!
hahahahahahah

kotaklimasegi said...

tom cruise ler pulak ko ni..

rupa ko boleh berubah2 yer...

bukan ko kucing ke.. apsal leh jadik sesumpah lak ni..

Firol said...

HAHAHAHHHA..........tul...lawak tak ingat dunia..

pasni apa pulak..legolas,tomcruise,tom hank,tom and jerry..

. said...

mmmm

. said...

mmmmmmmmm

. said...

mm

DramaQueen said...

haihh.. nko memang ske pasan eh... tak pe ..arr..ske ati nko kucen..janji ko bahagia, aku tumpang tui gembira gak..

hanie said...

spesis bahaya nih..
leh ubah2 rupe..
hahahahah :P

paiseh said...

keadaan dah nomal.. tapi lu je blom normal lagi ni gua syak.
hahahahahahaa..!!

pink_butterfly said...

tom cruise???


kna ada bukti dlu bru ble caya...

sila2...

NFA said...

hahaha..
nk bukti bru leh pcy..

cpt!
upload pic anda..
rmai ternanti2 nyh..
:O

ainShahajar said...

keh2..lawak gilaa

tom cruise tak best laa..short..

KakiTangan said...

igkan keanu reeves td.. :p

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

ko izinkan aku wat benda nih....UweKsSsSSsss.....hehhehehhhe...lega...

Aima Othman said...

stakat ckp tanpa gambo aku pon bley kate aku neh mcm angelina jolie..hahahahaha :))

Misya Idris said...

tom cruise? hahaha

hanie said...

aima:

hoh..
seksi siutt..
hahahahah

StingRay said...

moment:tahniah!... =}

jard: sila pergi ke kedai gambar berdekatan.. =}

citah: sukati lah...haha

misz:gambar silau...x leh.. haha

arfah: aku kan fleksibel...haha

firol: tom tom bak makyung dedek kot...hahaha

cinta: hmmmm... =}

gig: hari2 aku bahagia.. =}

misz: tu kebolehan aku dalam blog ni.... =}

paiseh: aku da normal la ni...nak aku jadi apa?..baldi?..haha

pink: cuba tgk gambar tom cruise...tu le muka aku..haha

fafaz: kepercayaan itu penting...haha

orange: x best konon...haha

kaki: peh...aku nak jadi razor lah lak...hhaha

pentoi: ha...jgn lupa makan balik...hahaha

aim: wow....angelina jolie bibir tebal..haha

tiger: dengki lah tu..haha

misz: fewit sket kat aim tu....ahhaaaa...