Friday, April 24, 2009

Discovery Channel

Masa balik kampung aritu aku pergi ke Perlis....ala..yang aku ada tayang buah pelam tu.....masa pegi sana aku singgah kat rumah anak makcik aku.....nama dia kak Siah..kak siah ni umur dalam 40 dah....rumah dia kat Perlis.

Masa singgah kat rumah dia..kami duduk kat ruang tamu.Lepak-lepak dengan suami dia......mertua dia...dan mak aku pun ada sekali.......kira meriah la sembang-sembang....ambil-ambil angin.....sambil minum kopi dan air oren...pekena plak pelam muda dengan kuah sambal kicap....peh....aku da jadi tak tentu arah macam orang mengidam....

Sambil sembang-sembang,kami menonton discovery channel...masa tu tgh tayang cerita pasal ular tedung....kami bersembang-sembang sambil memberikan komen pasal ular tedung dalam tv....dia tunjuk camna orang india tangkap ular dalam lubang...macam mana bisa ular tu kuar...macam mana ular tu menari bila nampak serunai...macam mana ular tu buat tarian booty dance....ok..itu aku tipu.....dan macam-macam lagi lah aksi ular dia tunjuk aritu...kira kalau alien datang tgk menda ni mesti terus dia paham apa itu ular.......

Tengah sedap follow cerita ular tu....tiba-tiba kamera dalam tv tu follow ular tu jalan-jalan dalam semak....dan tiba-tiba ular tu mengorat ular betina........dan dengan pantas tanpa sempat membaca doa untuk berjimak.... ular tersebut terus mengawan dengan ular betina tersebut sampai terbelit-belit........dah tak nampak mana kepala mana ekor...

















Kami semua terdiam dan menonton babak tersebut dengan penuh tertib dan to'maninah...... sebagai anak teruna yang innocent....muka aku mula blushing...

20 comments:

InaAchik said...

kah3... kalo ular malu sgt! tp cubala kalo mak cik tu xder kat situ...

~gUrL in pUrPle~ said...

iyolah... padahal suka... binatang mengawan pun suka... isk3

pink_butterfly said...

blushing??


xthan btol dgr ayat tu.

hanie said...

haihhh..
inesen sungguh entry hang..
hahahahahaha

Misya Idris said...

blushing? ha ha!

cik selamah kundang said...

buat2 blushing..kalo bole record sure kau buat dah

Jard The Great said...

hmm.. blushing sbb ko tgh horny mase tu kan? kan?

ish.. ish... benda mcm tuh pon ko bole horny.. =p

Bardboo said...

haha..lwak giler..tersenyum sorg2 aku baca..
hehe, blushing la konon..

izman said...

pergh... innocent? mati idup semula aku tak caye..

opss... singgah kejab blog ko ni. best la.

StingRay said...

lena: kalau makcik tu x da pun aku blushing gak..haha

gurl: ish ish ish....=p

pink: betul la beb...blushing woo..ahaha

misz: aku kan innesen...hehe

tiger: ye la..hehe

mooney:manada dowh...betul punya segan..haha

jard: wow...jard da pandai sebut menda-menda horny sekarang... ha ha ha

beedle: haha..ye la..blushing abes..

izman: ahaa...sila lah percaya...seriyes aku innesen..singgah selalu..

cik penguin said...

innocent ye? HAHA. sungguh.

Milimilo said...

haha..budak2 pn xblushing tgok ular tuh..bole jadi llaki melayu terakhir nih :DD

Aima Othman said...

langsung aku tak percaya ko blushing,..mesti mata ko begitu menumpu di saat itu :p

~gUrL in pUrPle~ said...

innesenker??? sejak bila??? hahaha

Cik Bulat said...

haha..
ngengada jer ular tuu

terrarosa said...

weh entri apa ni...

aku plak yang blushing bila baca ulasan discovery channel ngko ni ?

jo said...

kalu cd mustu lu da ulang part tu 3-4 kali kan?kan?
appa da..
binatang 'buat' pun lu ade rasa2 ka?
hehe...

makwe joni said...

'sebagai anak teruna yang innocent'

otak aku tak dapat menerima fakta ni..jadi sahlahlah fakta ni karut jek...

hahaha

miss ubi said...

ular...o ular...u mk some1 feel blushing...kuang2x..

akmal abdullah said...

err...itu pon leh jd isuke????