Monday, April 13, 2009

Cerita cikgu Mail

Lokasi: Depan Rumah
Tahun: 1992 rasanya...
Situasi: Ni cerita hari senin lepas...aku tak sempat upload... arini baru aku sempat...=}

Aku ada seorang sepupu...nama dia Ismail...orang kampung kenal dia dengan nama cikgu Mail...kenapa orang panggil dia Cikgu Mail?...sebab dia memang cikgu pun...dia baru balik dari Sandakan masa tu....

Pada suatu hari....sepupu Cikgu Mail panggil aku...dia cakap..

"Jamil...Nak dengar satu cerita tak?"
"Nak!.." jawab aku ringkas....

Cikgu Mail pun memulakan cerita...



===================Cerita Bermula====================

Macam ni...masa aku jadi Cikgu kat Sandakan dulu....ada sorang ni...dia gila....kerja dia tiap-tiap hari dia akan merayau kat hospital....tangan dia akan bawa satu jag air yang kosong bersaiz besar....dan sebelah tangan lagi bawak straw.....

Tugas dia...dia akan cari kahak dan ludahan kat atas jalan...bila jumpa dia akan sedut guna straw dan letak dalam jag air yang kosong tadi.......

Bila dah penuh....dia akan minum semua kahak-kahak dalam jag air tadi.....


====================Cerita Tamat===================



Aku yang dengar cerita ni terus terkebil-kebil...leher rasa kembang nak muntah......Cikgu Mail gelak terbahak-bahak bila dia tgk aku nak muntah....dan dah 17 tahun cerita ni lekat dalam kepala aku.......setiap kali aku ingat aku mesti rasa nak muntah.....aku tak daya lagi nak tanggung sorang-sorang......apa kata kita ingat cerita ni sama-sama...semoga cerita ni lekat dalam kepala korang.... ha ha ha ha...










Ok...aku nak gi muntah jap...

16 comments:

Miea said...

serius, itu cerita betul.
lagi teruk dari itu pun ada..
hahahaha.

terrarosa said...

giler mung...

dah la aku tengah diet ,
minum air berkalori jer ni...

uwekkkkkkk...

Storyfazz..... said...

weeeeeeeeekkkkkkkkkkkk

Misya Idris said...

yucks!!!

cipan said...

monyet tol...nyesal aku bace..buekkkk

Jard The Great said...

wah.. aku first??

cikgu mail suke tinguk ko buat muke nak muntah kot... pasal tulah ko jadi mangsa..

padan muka.. haha..

pink_butterfly said...

euwwww..mgelikan!

hanie said...

xde citer lain ke wehhh...
nih caner nk g mkn sup tulang mlm nih...
sure teringat punyer..
adeh deh deh...

*huweksss*

StingRay said...

miea; macam ko penah buat ja..haha..

terra: uwek jugak..hahaa

faz: wekk...hahahaha..

tiger; ha ha ha...

cipan: monyet tul...menyesal aku dengar cikgu mail cerita...haha

jard: sori..ko yang dah ke berapa ntah...haha..

pink: aeuuuu....aku pun..haha

misz: nasib nasib..ha ha ha

KakiTangan said...

hohohooho

Miea said...

bukan pnh buat doe,
aku org sandakan, aku tau la..
haha

~gUrL in pUrPle~ said...

saya xmo pk.....=p

shikin's said...

bengong la ko jamil!!

StingRay said...

kakitangan: hoooooo..haha

miea: wah...kita ada saksi untuk cerita ni...haha

gurl: tp mesti terpikir kan?..haha

shikin: ha ha ha..kena kena kena..

ila ni said...

aaahh nyesal baca!!

vidadarisakura said...

bodoh syial!!!!!






muntah!