Friday, April 10, 2009

Gangguan Seksual Pertama Saya

Lokasi: Bilik darjah sekolah rendah...
Tahun: 1992 rasanya...
Situasi: Tengah rilek-rilek...tup tup aku teringat cerita ni....

Kami duduk atas lantai beramai-ramai depan papan itam....cikgu mengajar apa ntah masa tu...kami semua memberi tumpuan penuh....best gak lepak-lepak atas lantai..sjuk sket....selalu atas kerusi ja...

Ada sorang budak perempuan ni....dia duduk sebelah aku masa tu....nama penuh dia aku rahsiakan...aku panggil dalam ni nama dia Angelina Jolie...dan diringkaskan lagi jadi Angel...amacam?...mantap tak?

Masa cikgu tengah mengajar tu...aku perasan angel sedang perhatikan aku penuh minat....aku tak hiraukan....biasa lah...pelajar hensem macam aku selalu dapat perhatian dari pelajar perempuan..

Tiba-tiba jantung aku rasa lain macam....tapi aku buat-buat cool....cikgu masih mengajar di hadapan....aku masih memberikan tumpuan penuh....fokus beb..fokus...tengah sibuk aku fokus kat papan hitam tu...tiba-tiba...

CUP!!!

Angel tadi cium pipi aku dengan pantas tanpa disedari sesiapa.....aku tercengang.......























Susah betul jadi pelajar hensem nih.....

8 comments:

qishie said...

apa nak jadi dengan budak2 sekarang.

berani melakukan aksi terlampau di tempat awam.


huhuhuhu

makwe joni said...

ko pasti ke yg angel tu yg cup!! ko? bkn bdk laki kt sebelah angel tu..hahaha

LanaBusyBee said...

agagaga...tu zaman dulu2, klu zaman skrg?? lagi dasat huhuhu...mcm na la anak aku nnt ek?? haaaaih berangan2 ahahahaha

cik selamah kundang said...

aku rasa angel tu bdk laki yg gay

Anonymous said...

pergh..dah x tahan sangat dh angel tu..aplah niat dia agaknye??aku rase dia kena cabar je tu kot!

A a D i I ? said...

ni khayalan ko je ke or btol ni? ke sbnanyer ko yg cium bdk angel tu? hehe~

Elena ♥ said...

WAKAKAKAKA!!!

brat2104 said...

biar betul ko?
ingatkan dlm citer mat saleh je ada gitu..