Monday, April 13, 2009

Jangan Marah

Aku pergi ke kedai yang ada jual air kegemaran aku....pastu aku pun ambil la beberapa botol air yang aku suka minum sangat tu......lepas aku amik dari peti aku pun jalan ke kaunter.....da sampai kat kaunter tu lak...brader kat kaunter tu buat muka kerek...

Peh...ini sudah lebih....aku pun sound la sedas....apa salah aku ?...dia senyap x cakap apa-apa sambil scan barang yang aku beli...pastu dia jelir ke arah aku....aku da jadi psiko sebentar....aku terdiam...brader tu pun diam....

POMMMM!











Peh....kusyuk korang baca eh...heheheheee... cerita di atas ni hanya rekaan semata-mata....tajuk pun jgn marah...jadi....jgn marah-marah ye...sekali sekala gurau-gurau.....ha ha ha...

aku nak pegi makan jap....nak ikut?

ta ta.... =p


PS: Whyyyyy Soooo Seerrrriiooouuuussss?

13 comments:

makwe joni said...

hah..budak 15 tahun mmg gemar buat lawak tak siap mcm ni

Syazni Rahim said...

loh...sabau je la.. hehe

Jard The Great said...

rilek2 ja pon.. haha..

mana gmbr2 dari kpg ko neh??

Miea said...

nak ikut pegi makan!

Aima Othman said...

ceh...aku stuju ngan citahrudin..ko dah cukup umo ke blum neh? hehehhe :P

hanie said...

x marah...
x marah...
~~smbil gores n menang incek kriss evo..
hahahaha

qishie said...

makan makanan halal tak?

huhu

Khaizarien said...

PS: Whyyyyy Soooo Seerrrriiooouuuussss?

dat words has change my mood 2day...soooo much 10q

Firol said...

Serius ada masa dan tempat je....tapi selalunye kena hepi..

Milimilo said...

cis..ptotla bace cite ni mcm xlogik je..haish la..ingtkan tajuk tu de kaitan dgn cashier tu, "jgn mrh"

A a D i I ? said...

ciss!! bengong.. :p

StingRay said...

citah: ok nenek yang kuat membebel...haha

syaz: tenangg.. =}

jard:nanti aku buat..

miea: jom... =)

aim:da cukup da.. =)

misz: bgus2..jgn marah.. =}

qishie: mesti la halal.. =}

atie: sesama... =}

firol: betul!...contohnya bila dalam jamban..kena serius beb...

milo: kena kena kena...haha

vidadarisakura said...

sot