Wednesday, April 22, 2009

Diari Bintang dan KLCC

"Bang.....bege ayam satu...."
"okeh...kejap ye...."
"Letak cheese double ye..."
"Okeh!"


"Semua rm3.40..terima kasih ye...."
"Sama-sama..."



Sampai di depan rumah.....aku keluar dari kereta.....dan terus menuju ke padang depan rumah aku....aku duduk di atas longkang cetek kat tepi padang......langit cerah walaupun malam....ada awan-awan halus.....bintang setompok dua.....dan di depan aku ada pemandangan KLCC dan KL Tower yang bersinar-sinar.....

Aku mula mengunyah bege yang aku beli tadi......

Apa aku rasa?




SOOOO FUCKING AWESOMEEE!!!!








Nak buat lagi lah malam besok...!

p/s: ok...aku da normal balik.... ha ha ha ha

7 comments:

makwe joni said...

tadaaaa....tahniah lh dapat mkn bege yg best!!!!

err..nk ngicak buleh x?

Anonymous said...

owh membuatkan aku terase lapar dan rindu kl..sobsobsob~

cipan said...

lagi nekmat dr begeking mcdonel n yg sekufu dgnnya?

StingRay said...

citah: ngicak tu menatang apa?

me: haha..pegi makan... =}

cipan:nekmattt.....bila memikirkan aku tak bg duit pada yahudi...haha

vidadarisakura said...

cis!nanti aku pun maw try.hee

Nat Salle said...

cez!!sekejapnye da come back!!
igt kan nk bersara lame cket dr blogging... ape daa~~ kahkahkah!!

makwe joni said...

ngicak pun x tau ke..memalukan lh ko ni..anak buah aku yg skulah tadika pun tau...

ngicak tu mintak ckit r labu....