Friday, April 17, 2009

Cerita Kasut RM1

Masa aku mula kerja kat KL...aku lepak rumah abg aku kat Rawang...dan bila weekend aku akan ke rumah membe aku kat KL....lepak2 sana lak...

Satu hari...aku nak cari kasut kerja...kira kasut warna hitam la...ala..kasut macam hero-hero melayu pakai pegi pejabat dalam cerita pukul 6 petang tu...kasut hitam berkilat.......

Aku pusing-pusing kat pekan Rawang....cari yang murah-murah sudah...bajet rm50 pun da ok..puas aku masuk semua kedai kasut...try pakai semua tak sedap....da penat aku pusing....akhirnya aku jumpa satu kedai yang jual kasut longgok....aku mula menjadi 'curious'....aku pegi belek-belek kasut yang ada kat situ.....

Tup-tup aku jumpa kasut hitam yang berharga RM1.....aku terkejut....aku teruja...

Aku amik....dan cuba pakai....PERFECT!....memang sedap...aku jadi kompius kenapa kasut ni bleh jadi harga rm1.00.....aku pun terus beli....

Aku menunggang motor aku di depan KLCC...aku kena ke Gleneagles jumpa client.....aritu aku pakai kasut yang aku beli dengan harga RM1 tu....da sebulan aku pakai kasut ni..memang takda masalah langsung......tengah sedap pecut tiba-tiba ada teksi yang belok mengejut ke arah Hotel Corus....dan aku tak sempat mengelak.....


BAMMMMM!!!!

















Kasut aku terbelah dua....

12 comments:

Milimilo said...

haha..terbelah 2..sbb tu harga rm1 kot..tp kire ok la dpt brtahan sebulan ;)

Wishing Star said...

npe ko x bli sepuloh?

FARYN said...

huishh..kasut RM1?
mari lah bawa aku pi kedai tu...
huhuhuhuh

Bardboo said...

kasut harga rm1 tahan sebulan..kira berbaloi la tu..dari puluh2 ringgit n pakai kejap dah jahanam..huhu

paiseh said...

kaki lu terbelah bape lak?

hahahahaha...!!

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

lu bajet limaploh...patut lu beli limaploh..

Akmad Toshiro said...

wehh..aku rasa dengan ko2 sekali patut dh tebelah dua..besar teksi tu wei..

Akmad Toshiro said...

aku rasa ko dah bajet rm50 kan, napa ko tak angkut jer 50 pasang...ade gak backup utk yg dh tebelah tu..hahahaa...

qishie said...

haha..

kasut bundle ke hape?

~gUrL in pUrPle~ said...

ni xciden kali ke berapa? ke kasutjer yang xciden?

StingRay said...

milo: haha..kasut ajaib..

wish: aku bukan nak buka kedai kasut.. =}

faryn: da lama la..2 tahun da...=]..ada ke tak lagi kedai tu...

beed:see the leg lah beb... ha ha ha...

paiseh:kaki aku kental beb...haha

akupentoi: membazir amalan setan..hahaha..

akey: maaf....aku taff.... ha ha ha

qishie: entah lah....aku pun heran mana apek tu amik...hahaa

gurl:x sampai 5 kali lagi.. =]

vidadarisakura said...

takziah.