Friday, April 17, 2009

HapaCrita Di Melaka 2


Perjalanan bermula..


Aiskrim ni sedap...


Selalu bergerak dalam 296km/j...arini slow sket..


Lama tak lepak kat Bedah..lepak jap...


Pekena kat Bedah...


Bermesra dengan kucing melaka..


Lambang penjajahan......ish ish ish...


Panas-panas pekena ni..memang mariiii....


Riang ria betul jejaka ini....


Masjid Selat..angin pantai dalam masjid tu memang sedap....


Ahli rombongan ke Melaka..baju merah dan baju putih dah tak single dah....hahaha..baju hijau?..available...


peh......


Salah seorang programmer terulung....single lagi dia ni....


Naik bot kat sungai mlaka malam-malam memang asyikkk... ha ha ha


Putus...tamat perkhidmatan..

18 comments:

Aima Othman said...

kirim salam kat jejaka yg kat keteapi tu ek :P

Aima Othman said...

aku jeles ko ley cuti cuti..aku nak cuti cuti gak...huhuhuhu

cipan said...

sume tu single eh?

Anonymous said...

pergh!!meter smpi 240 kt bwk smpi 296,ish2~xbek2

cik selamah kundang said...

akhirnya kasut 19.90 kau.....

~gUrL in pUrPle~ said...

tu apa benda tu minum kat zubaidah? cesh... saya pun xnaik lg bottu...xpuas hati tol...

StingRay said...

aim: da kirim salam dah..haha

aim: aku mc...tp sampai ke Mlaka..=p

cipan: takk....yang baju merah tu dah berpunya.. =p

me: yang 296 tu ngan kriss evo aku dulu.. =}

moonye: da tamat perkhidmatan..da monopaus da..ha ha ha

gurl: orang mlaka x naik lagi?..ish ish...haha

Unknown said...

wow..best gak jln2 kat melaka...kim salam kat abg yg single tu ye=)

Milimilo said...

aku bwk 40km/j je..mcm sipot..hihi..aku dah dpt lesen nnti,aku hentam lg laju dr 296 tuh

terrarosa said...

errrmm...
kalau aku nak berkenalan dengan kucing Melaka tu , ngko jeles tak ?

Anonymous said...

tak pergi naik taming sari ke???

Jard The Great said...

erkk??? si baju ijau merokok??? reject! reject!!

erkk.. ko tak single ker???

ti0ng-SaLad said...

aik..sejak bila aku single??

LanaBusyBee said...

aaaaaaaaaa lama seyh aku tak jenguk tempat aku menimba ilmu tuh....last pun time konvo retu...haaaih bila nk pi lagi tau..heary jom ikut aku nk?kita lepak2 umah hana, jamil dia dh pi lepak melaka dh huhuhuhu

Nani said...

kecik je kaki die.

vidadarisakura said...

sekali lagi takziah utk gmbar last.

Unknown said...

programmer terulung tu ko ke?sebab dia je yang single.tapi kat profile ko tulis ko tak merokok...

eksplen~

brat2104 said...

xsangka ko pakai lg sandal gitu.. zaman sekola2 dulu, kegilaan tuh..

kem salam kat programmer yg single tu ye ;p