Monday, March 30, 2009

Teh O Ais




Dalam entry dulu....aku ada post tentang teh o ais nipis kurang manis....ya..tu minuman peberet aku......mamak bawah opis ni kalau nampak aku mesti dia dah ready dengan "teh o ais nipis kurang manis" bila aku duduk.......

Perjalanan ke opis dipenuhi dengan agen-agen kanser seperti asap kenderaan...asap motor....asap pembakaran sampah dan sebagainya.....tidak ketinggalan juga asap rokok....

Jadi....setelah baca khasiat teh....aku mula meminum teh..koman-koman ada le sket antioksidan dalam badan aku leh tepis-tepis radikal bebas dalam badan nih.....

Kesimpulannya.....aku nak turun minum teh o ais kurang manis jap...

ta ta..





9 comments:

DramaQueen said...

ye la.. tu la motif nko.. hehe...

but it's true la..
aku klu da pening tahap gaban, aku minum teh o.. gerenti neutral balik! klu nk lagi bagus..minum green tea..

tp klu da tak beringat tu..memanjang aku minum kopi! la la la la la..

mari berkefen bersama...

hanie said...

yg lipton green tea tu..
lg best weh dr teh o nih..

Cikgu Ije said...

ooo.. nak minum teh o nipis kurang manis la pasni..

Misya Idris said...

hurmm lagi bagus minum chinese tea.. tapi tu lah..kau lak takleh minum air teh kalau tak letak gula kan? hahahaha

Jard The Great said...

minum air kosong lagi besh.. haha..

ilazz said...

teh o x sedapp. teh tarik laaagi kellasss.. :p

Aima Othman said...

aku same ngan jard....air kosong forever..menten awet mude :p

paiseh said...

teh o kat umah pun bulih buat weyh! hahahahaa..

StingRay said...

gig: kopi?..eeeiiii......haha

misz:eeii...pening lah bila aku minum yang tu..

ijechan: silakan silakan.. =}

baby: tu la..kalau camtu baik aku kunyah daun teh...haha

ilaz: teh campur susu = bahaya...sila amik perhatian.. =}

aim: masalahnya tak nampak pun ko tu macam muda.... ha ha ha ha ha ha

paiseh: biasa la..tgh kaya ni nak gak rasa hirup-hirup air luar...ha ha ha ha