Monday, March 30, 2009

Pagi yang hensem 3

Aku bersiap seperti biasa...pakai boxer...jeans.....letak wangi-wangian pada badan....sarungkan tshirt belang-belang yang aku main cekau ja...pakai jam tangan hitam itu menawan.....dan sebagai penyudah....aku letak cap itam yang aku jumpa kat stor opis minggu lepas atas kepala aku........

Peh...gaya mau humble...bagi nampak rilek-rilek sket...nampak gaya biasa masyarakat marhain yang tak ada wang juta-juta......tak ada kereta mewah....sekali makan terus cover sarapan...makan tengah hari....sampai makam malam....dan biar kalau perompak nampak pun aku....diorang akan ignore ja kewujudan aku.....


SIAP!


Aku amik laptop..letak dalam beg galas....dan galas dengan tenang menuruni tangga rumah...apabila tiba di ruang tamu....kelihatan sahabat aku baru sedar dari mimpi-mimpi yang indah....aku menegur beliau......dan beliau membalas teguran aku dengan berkata...


"Ko nak gi main golf ka ?...."














Golf?...humble?....marhain?..........

Aku gagal.....

8 comments:

hanie said...

haihhh.....

Syazni Rahim said...

=)) kah kah kah.. muke ala2 korporat kot mase tu..hahaha~~

ti0ng-SaLad said...

Golf? Pg td aku tengok ko sblm aku pi keje mcm aku tengok tom cruise. Betul aku tak tipu... Mlm ni blanje aku mkn buleee~?

cik selamah kundang said...

mulut org ni mcm2.aku pkai t shirt ngn jean pun org ingt aku model.xperlah.kita mangsa keadaan

cik penguin said...

hahaha. golf? glamour sgt kot.

vidadarisakura said...

perlu?


lalala

Jard The Great said...

aku rase sbb beg ko nmpk besar sgt kot... bole muat kayu golf.. hahaha...

StingRay said...

misz: haiihhh... =p

syazni: standard la..muka hensem ya'amat... haha..

tiong: pehhh.....baikkk punya bodek..haha

money: tu orang nak suruh ko blanja diorang...hahaa

siti: tak terpikir aku pasal golf ni..haha

vida: perlu! =}

jard: beg aku hensem je..x besar..=}